Elisabeth de Roder
Welle, België

Alles wat je mag verwachten!

Beoordeling van B&B 't Wolvennest
5,0 van 5 bollen12 nov 2018 beoordeeld
B&B 't Wolvennest had reeds een goeie naam vóór de nieuwe uitbaters er hun intrek in namen: een sympathiek en vooral gedreven koppel met een duidelijke visie. Ze doen moeite het prachtige Heuvelland zélf te exploreren, om de gasten nog beter te kunnen informeren, het is duidelijk dat ze voor kwaliteit gaan. Dat is ook te merken aan de comfortabele bedden, het lekkere en voldoende uitgebreide ontbijt. Een aanrader in de streek!
Datum van verblijf: november 2018
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
  • Hotels.com
9.0 km van B&B 't Wolvennest
Restaurant
Tuin
Meerdere manieren om te betalen
3.0 km van B&B 't Wolvennest
    • Lol.travel
    11.9 km van B&B 't Wolvennest
    Meer hotels in Heuvelland bekijken
    Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed ontvangen door Saïn en Steve in hun B&B. Lekker ontbeten en goed geslapen, en kunnen genieten van de prachtige streek op de Vespa's. De voorgestelde restaurants waren tevens top. Een geslaagd weekendje 'Op weg'.

Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Super warm onthaal
    Voor herhaling vatbaar
    Mooie kamer rustig gelegen
    Goed uitgebreid ontbijt
    Jaccuzi niet kunnen gebruiken wegens tijd gebrek
    Mooie regio
    Wij komen zeker nog eens terug
    Goed bed
    Leuke verrassing

Datum van verblijf: juli 2018
    Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Blijkbaar is Saïn nog maar sinds 7 weken eigenaar van deze B&B, maar ze doet dit fantastisch! Een hartelijk ontvangst, goede faciliteiten, super gezellige Raphaëllo kamer, goede matras en een heerlijk ontbijt! We hebben er enorm van genoten!
    We komen graag nog eens terug!

Datum van verblijf: mei 2018
    Beoordeeld op 4 mei 2018

Wij waren met een groep van 7 oud leerlingen + mentor voor een weekend hier te gast.
    De ontvangst was bijzonder hartelijk. De kamers waren mooi en proper en het uitzicht was aan alle kanten fantastisch. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.
    Zeker een bezoekje waard.

Datum van verblijf: april 2018
    Beoordeeld op 1 november 2017

Mooie B&B, zeer rustig gelegen. Mooie binnenkoer. Lekker en uitgebreid ontbijt. Fijne gastenruimte met heerlijke kachelwarmte. Mogelijkheid om daar koffie, thee of iets anders te drinken. We huurden de familiekamer. Eerste verdiep, twee aparte kamers met het nodige comfort. Douche is aan herstelling toe, maar die was blijkbaar ook besteld. Geen probleem dus. Mogelijkheid om fietsen te gebruiken. Auto nodig, om je daar te verplaatsen.

Datum van verblijf: oktober 2017
    Wolfje18, Gastvrouw van B&B 't Wolvennest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2017

Bedankt voor uw feedback
    De douche wacht idd al sinds augustus op de installateur die mij helemaal in de steek laat. Niet zo gemakkelijk om iemand te vinden die dit wil doen (zelfs na belofte jammer genoeg)
    Hopelijk komt dit binnenkort in orde!