136 US$
't Zwaluwnest(Heuvelland)
B&B Haere Mai(Heuvelland)
  • Gratis parkeren
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is dringend aan vernieuwing toe. Het restaurant en de ontbijtruimte zijn intussen echte kitsch geworden. De kamers zijn degelijk, maar in de badkamer moet je het stellen met een verlichting zoals twee theelichtjes. Zeker voor vrouwen nefast. Dan het restaurant. Niet echt slecht te noemen, maar overdadig en begeleid door zware sauzen. Vrij karig ontbijt met een restant van de charcuterie van daags voordien. Super pluspunt was de ober. Dit was een man om te koesteren en met enorm veel potentieel in gerenommeerde zaken.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een achttal koppels uitgenodigd op een feest in de omgeving. Dit hotel was vlakbij gelegen, vandaar onze keuze. Het hotel is zeker niet vuil. De kamer leek op een jeugdherbergkamer met vier eenpersoonsbedden. We waren met twee. Pluspunt was zeker dat de verwarming goed werkte. Badkamer ook ok, zonder meer. Ontbijt was van 8 tot 10h.
Probleem om 9 uur was bijna alles op, geen chocoladekoeken, geen croissants, geen hesp meer. Het was duidelijk dat alles heel goedkoop was, van de Duitse discounter, waarvan de naam begint met een A, oa yoghurt,fruitsap, kaas enz.
De baas wilde niet meer bijvullen en beweerde dat andere klanten teveel hadden gegeten.
Bij afrekening werd ook meer gevraagd dan op de bevestiging. De baas stopt ermee eind van het jaar.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
10 september 2017 beoordeeld

zeer rustige kamer weinig lawaai van de straat en van de andere gasten en kunnen genieten van het mooie uitzicht over de streek vanop hrt balkon ook genoten van de lekkere picon echt zalig enkel wat meer zon was er nodig om het plaatje kompleet te maken

Kamertip: alles was OK kamer was proper
Verbleef: september 2017, reisde met een partner
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de derde keer overnacht in dit hotel. Onthaal was heel vriendelijk en oprecht. De kamer was ruim en vanaf het balkon had je een prachtig uitzicht op Loker. De badkamer was ruim en uitermate geschikt voor mensen met een beperking. Enkel het licht boven de wastafel mocht iets feller zijn.
Het ontbijt was prima en er was een ruime keuze. Het diner (hp) was heel lekker en we kregen ruime porties. Enig minpuntje waren de aanwezigheid van een kolonie vliegen in de bar, ontbijtruimte en restaurant. Ik ga zeker terug!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
2 september 2017 beoordeeld

Rustig en prachtig gelegen, goed en eenvoudig onthaal, restaurant super, half pension met keuze uit twee hoofdgerechten. Ruime kamer en badkamer.in orde. Aanrader voor fietsers en wandelaars. Verzorgd ontbijt.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie