26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Desondanks sommige commentaren hieronder, vind ik het gedeelte restaurant goed: met ons 4 afgelopen zonnige/warme zondagnamiddag na mooie wandeling toch nog een plaats gevonden op het terras. Druk en beetje moeten wachten door het fantastische verzicht als trekpleister, zie foto's. Ijscreme Coupe maison/Belgique gegeten samen met home made ice tea. Lekker en aanrader!

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke, behulpzame mensen. Goede bediening. Onze motors konden kunnen binnen gestald worden tijdens ons verblijf en waren met 9! Lekker ontbijt. Lekker eten. Een echte aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
28 juni 2017 beoordeeld

Hadden voor Pinksteren een kort verblijf geboekt na aanraden van vrienden en waren aangenaam verrast voor het mooi uitzicht en vriendelijkheid van al het personeel restaurant en ontbijt waren verzorgd verzorgde kamer

Kamertip: Kamer 7 mooi zicht voorkant
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
8 juni 2017 beoordeeld

De kleine en grotere gebreken aan gebouw en service zijn teveel om op te noemen. Met enkele voorbeelden typeer ik de titel: de deur links van de toegang vertoont een groot gat in het glas en toont een vuile ruimte vol rommel. De bovenlichten van het restaurant zijn afgedekt met eeen gescheurd zeiltje en oude dekens. De spiegel op de kamer vertoonde een grote breuklijn, muren in wc en badkamer zijn halverwege een renovatie blijven steken. De receptiebediende was nauwelijks vriendelijk. Hoewel de rest van de maaltijd lekker was, zaten er ijskristallen in het roomijs van het dessert. omdat wij zouden vertrekken voor ontbijturen, werd een aangepaste prijs afgesproken. De receptiebediende diende hierop gewezen te worden. Ze paste de afrekening aan, maar aan haar gezichtsuitdrukkin was duidelijk ongenoegen te zien. Te duur voor de geleverde kwaliteit en service.

Kamertip: Spijts de prachtige omgeving, zeker geen aanrader voor comfortzoeker
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Oké, de infrastructuur is wat verouderd en de isolatie van de kamers kon beter, maar alles was super proper en de charme van de omgeving en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de familie die dit hotel/restaurant runt maakt alles goed! Wij hebben ook 2 avonden in het restaurant gegeten: heel lekker, supervers eten voor een heel schappelijke prijs. Het ontbijt was dan misschien niet heel uitgebreid, maar er was vanalles en er was vanalles ook meer dan genoeg. Het prachtige uitzicht vanuit onze kamer en het restaurant kregen we er gratis bij. Bijkomend voordeel: onze hond was meer dan welkom om met ons mee op weekend te gaan.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner