OnAir04685746436

Gewoonweg top

Beoordeling van Nooz
5,0 van 5 bollen14 mei 2024 beoordeeld
We werden heel hartelijk ontvangen
We hebben genoten in een eigenstukje tuin en brunch gewoonweg zalig
Het is een heel groot en mooi onderhouden zaak
Ook stonden ze steeds klaar met raad en daad
We hebben achter nog dingen toegevoegd ook dit was geen probleem.
De duo massage was gewoon op en top!
We komen zeker terug we kwamen uit oost vlaanderen maar dit is het dik waard
Zeker een aanraader
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Laat je verrassen het is het dubbel en dik waard
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Lobby
2.7 km van Nooz
Gratis parkeren
Zorgeloos slapen in alle luxe
  • Vio.com
Side/rear view of restaurant
8.8 km van Nooz
Meer hotels in Grobbendonk bekijken
Beoordeeld op 10 mei 2024

Zalig en intens genieten van de rust en wellness. Ideaal om te ontspannen en even te ontsnappen aan de dagelijkse Rush . Hartelijke welkom en schitterende accommodatie. Waar je geheel ontspannen en relaxt kan vertoeven.
Ontbijt was tot in de puntjes verzorgd en zeer lekker.

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 27 april 2024

Wat hebben we enorm genoten van ons verblijf. In een prachtige en rustige omgeving. De tijd helemaal vergeten, volop van elkaar genieten en heerlijk verwend worden! Het smaakte absoluut naar meer, dus wij komen zeker nog vaker langs om lekker te ontspannen en genieten met z'n tweetjes.

Datum van verblijf: april 2024
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2024

Hartelijk dank voor de fantastische review.

We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van jullie noozmoment.

Beoordeeld op 20 april 2024

Duo Massage Lounge verwenpakket voor 3 personen genomen: alles picobello verzorgd, gezellige ruimte, muziek naar keuze, olie naar keuze en niet te vergeten een ZALIG deugddoende massage gehad door supervriendelijke professionals! Via een vlonderpadje naar de buitendouche en midden in de natuur het water op je huid voelen. Top. Afgesloten met een gezellige lunch in de buitenlucht (patio met straalverwarming, ideaal!)

Kamertip: Je kan ook lunchen, maar keuze is eerder beperkt.

Hartelijk dank voor de fantastische review.

We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van jullie synchrone massage a trois beleving!

Beoordeeld op 11 april 2024

prachtige locatie met zeer mooi en moderne forest lodge. we hadden de full option wellness gekozen met diner erbij
het eten was subliem lekker en heel gezond. de bediening was zeer hartelijk en warm. perfect idee om te doen als koppel want alle aandacht gaat dan naar elkaar en een zeer rustige groene omgeving

Hartelijk dank voor de fantastische review.

We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van jullie noozmoment in de Forest Lodge!

Beoordeeld op 27 februari 2024

Wat een prachtige relaxte omgeving .
De massage was top !!
Naar de massage werden we super verwent door lekkere hapjes en een fantastisch maaltijd buiten.
De kamer was geweldig (home theater en bedden) ontbijt zo uitgebreid…wat een luxe geweldig.
We komen zeker nog eens terug en danken jullie voor de enorme gastvrijheid en genot!

Kamertip: Romantische belevenis nodig ? Moet je dit zeker boeken!
Datum van verblijf: februari 2024
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2024

Hartelijk dank voor de fantastische review.

We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van jullie noozmoment.