Roam41834796209

Nooz wellness

Beoordeling van Nooz
5,0 van 5 bollen10 mei 2024 beoordeeld
Zalig en intens genieten van de rust en wellness. Ideaal om te ontspannen en even te ontsnappen aan de dagelijkse Rush . Hartelijke welkom en schitterende accommodatie. Waar je geheel ontspannen en relaxt kan vertoeven.
Ontbijt was tot in de puntjes verzorgd en zeer lekker.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
    2.3 km van Nooz
    Lobby
    • ZenHotels.com
    2.7 km van Nooz
    Gratis parkeren
    Zorgeloos slapen in alle luxe
    4.6 km van Nooz
      18.9 km van Nooz
      14.4 km van Nooz
      Meer hotels in Grobbendonk bekijken
      Beoordeeld op 27 april 2024

Wat hebben we enorm genoten van ons verblijf. In een prachtige en rustige omgeving. De tijd helemaal vergeten, volop van elkaar genieten en heerlijk verwend worden! Het smaakte absoluut naar meer, dus wij komen zeker nog vaker langs om lekker te ontspannen en genieten met z'n tweetjes.

Datum van verblijf: april 2024
      Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2024

Beoordeeld op 20 april 2024

Duo Massage Lounge verwenpakket voor 3 personen genomen: alles picobello verzorgd, gezellige ruimte, muziek naar keuze, olie naar keuze en niet te vergeten een ZALIG deugddoende massage gehad door supervriendelijke professionals! Via een vlonderpadje naar de buitendouche en midden in de natuur het water op je huid voelen. Top. Afgesloten met een gezellige lunch in de buitenlucht (patio met straalverwarming, ideaal!)

Kamertip: Je kan ook lunchen, maar keuze is eerder beperkt.

Hartelijk dank voor de fantastische review.

We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van jullie synchrone massage a trois beleving!

Beoordeeld op 11 april 2024

prachtige locatie met zeer mooi en moderne forest lodge. we hadden de full option wellness gekozen met diner erbij
      het eten was subliem lekker en heel gezond. de bediening was zeer hartelijk en warm. perfect idee om te doen als koppel want alle aandacht gaat dan naar elkaar en een zeer rustige groene omgeving

Hartelijk dank voor de fantastische review.

We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van jullie noozmoment in de Forest Lodge!

Beoordeeld op 27 februari 2024

Wat een prachtige relaxte omgeving .
      De massage was top !!
      Naar de massage werden we super verwent door lekkere hapjes en een fantastisch maaltijd buiten.
      De kamer was geweldig (home theater en bedden) ontbijt zo uitgebreid…wat een luxe geweldig.
      We komen zeker nog eens terug en danken jullie voor de enorme gastvrijheid en genot!

Kamertip: Romantische belevenis nodig ? Moet je dit zeker boeken!
      Datum van verblijf: februari 2024
      Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2024

Beoordeeld op 11 februari 2024

Vriendelijk onthaal, geweldige omgeving en super relaxerende massage 👌 Duomassage summum was top ! Even helemaal weg van de dagelijkse drukte.
      Van de eerste tot de laatste minuut genieten van luxe, rust ... qualitytime voor ons tweetjes.

Datum van verblijf: februari 2024