Orbitz.com
Priceline
Volledig restitueerbaar voor wo 13 dec.
Go to your Happy Price
eDreams
ZenHotels.com
Beoordeeld op 14 september 2023

onvergetelijke beleving in het bos met een fantastische ontspanningsmassage, uitstekende en discrete service waardoor je het gevoel krijgt dat je alleen met je partner midden in een bos bent.
faciliteiten als daar zijn floating bath, waterbed, big screen beamer en voor de liefhebbers o.a. sauna, hottub.
zeer zeker een aanrader!!!

Kamertip: Laat het gewoon over je heen komen en geniet
Datum van verblijf: september 2023
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2023

Beoordeeld op 7 september 2023

Werden nog nooit ontgoocheld tijdens ons verblijf in Nooz Grobbendonk.
Uiterst vriendelijke ontvangst en discrete behulpzaamheid.
Eerste maal in Forrest Lodge en zeker voor herhaling vatbaar.
Beste massage ooit.
Maaltijd genomen aan de water oasis en met het goede weer de ideale plaats om volledig tot rust te komen.
E & C

Datum van verblijf: september 2023

Beoordeeld op 24 augustus 2023

Prettig en goed ontvangst bij aankomst. Alles besproken en afgestemd op onze wensen. Verbleven in Forest Lodge in het bos in onze eigen "bubbel" gedurende twee dagen. Alles in teken van ontspanning en rust. De geboekte faciliteiten waren uitstekend. Personeel/begeleiding dacht aan alles!

Kamertip: gewoon een keer doen en ervaren
Datum van verblijf: augustus 2023
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2023

Beoordeeld op 9 augustus 2023

Na een zalige ervaring bij Nooz en Skynooz hadden we deze keer het privilege om als één van de eerste gasten de nieuwe Uminooz te mogen ontdekken. We waren zo benieuwd naar dit unieke Japanse concept en al onze verwachtingen werden ingelost!
Net als bij de andere locaties zijn ze er opnieuw in geslaagd een unieke concept neer te zetten! Zoals steeds een totaalbeleving waarin alles klopte.
We hebben er een Japanse magische avond, nacht en ochtend mogen beleven om daarna nog is lekker uit te waaien aan zee! Topbeleving!

Datum van verblijf: juli 2023

Hartelijk dank voor de fantastische review.

We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van jullie noozmoment bij Uminooz.

Beoordeeld op 2 augustus 2023

We verbleven bij UmiNooz. Wat een reis! Wat een parel! We verbleven een nacht, maar waren alle tijdsbesef direct kwijt bij het arriveren in dit luxe privé appartement. De locatie is gewoonweg subliem met een zicht op de Noordzee, de jachthaven en de stad. Tijdens ons verblijf stormde het op zee, wat alles juist nog meer bijzonder maakte. Je krijgt niet elke dag de kans om een storm op zee vanop een 21ste verdieping veilig achter glas te mogen bewonderen.

We hadden echt het gevoel dat we volledig weg waren van alles. Eindelijk konden we eens echt tijd maken voor elkaar. En dan nog in zo'n prachtig Japans interieur. Was echt een topervaring!

Datum van verblijf: augustus 2023
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2023

Hartelijk dank voor de fantastische review.

We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van jullie noozmoment bij Uminooz.