1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een eerste ervaring kon het niet beter.

Mijn vriend en ik hebben dit samen gedaan en alles was tot in de puntjes inorde. We hebben een unieke ervaring gehad en zijn zeker van plan nog eens terug te gaan! Maar dan waarschijnlijk op 1 van de andere locaties! (Deze keer was het bij SeaNooz)

Het eten was top, de ligging was zalig, en de service was ook inorde.

Het huisje was super proper en heel gezellig en romantisch. Beter kon niet!

Datum van verblijf: november 2020
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig genieten en ontspannen in een hot tub in de Kempense bossen, volledig privé, met hapjes en een flesje bubbels, aangevuld met een heerlijke tepanyaki. Overnachten in een luxe kamer die volledig gericht is op ontspanning met een film naar keuze, gevulde minibar, bubbelbad, aangepaste muziek en lichtkleur... Kortom: zoals elke keer voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2020
2 weken geleden beoordeeld

Een zalige ervaring die we niet snel zullen vergeten.
Dit uniek concept in een natuurlijke omgeving was precies wat we nodig hadden om even weg te 'nooozen'.
Ontspannende massage, heerlijk baden, lekker eten en zeer smaakvolle wijn, ons zien ze hier zeker nog terug.

4 weken geleden beoordeeld

Wat een unieke ervaring , ééntje dat lang blijft nazinderen. Enorme verwelkoming met alles op en aan en een overheerlijke brunch. De tijd vloog omdat je niet met de tijd hoeft bezig te zijn! een aanrader om te ontsressen

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige penthouse met een heerlijk concept om volledig te ontspannen. Je ontstijgt de drukte hier letterlijk op de 21e verdieping. Totale privacy met privé wellness faciliteiten. De locatie met het prachtige uitzicht icm het eten en de massage is een absolute aanrader. De massage is echt een hoogtepunt! Best ever zonder te overdrijven!