4 weken geleden beoordeeld

Wat een unieke ervaring , ééntje dat lang blijft nazinderen. Enorme verwelkoming met alles op en aan en een overheerlijke brunch. De tijd vloog omdat je niet met de tijd hoeft bezig te zijn! een aanrader om te ontsressen

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige penthouse met een heerlijk concept om volledig te ontspannen. Je ontstijgt de drukte hier letterlijk op de 21e verdieping. Totale privacy met privé wellness faciliteiten. De locatie met het prachtige uitzicht icm het eten en de massage is een absolute aanrader. De massage is echt een hoogtepunt! Best ever zonder te overdrijven!

4 weken geleden beoordeeld

Een prachtig stukje Kempische groen in Grobbendonk genaamd Nooz, dat is mijn persoonlijke ‘happy place’. Wim, Heidi, Olivier en hun fantastische team tillen het begrip maatwerk naar een hoger niveau om je de ultieme ontspannende ervaring te bezorgen. Het is een plek waar wij als koppel graag terugkeren om tot rust te komen, te herbronnen, te ontdekken… in een mystieke tobbe in het bos, in een sauna met zicht op eindeloos groen, of rijkelijk ingeolied op de massagetafel. Gevolgd door een romantisch diner, een heerlijke nachtrust en dan dat eerste kopje koffie van de dag op ons privéterras in het bos. Voor ons is dat het paradijs.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Wauw! Hier kan je genieten en ontspannen vanaf minuut 1! Wij kozen voor een 24u-verblijf in de Forest Lodge. Een ruime Lodge met waterbed, floating bad (2p), keukentje, inloopdouche, cinema & beamer. Alles was zeer ruim en zeer netjes. Alle kleine attenties in de kamer zoals chocolaatjes, gepersonaliseerde muntjes en plaid dekentjes en kussentjes, maken het geheel af. Wij tekenden in voor een quatre mains massage (aanrader!), het privé-saunapaviljoen en een mystic water brunchexperience. Hemels... Wij zijn na 24u met een uiterst uitgerust lichaam & geest terug huiswaarts gekeerd.

Datum van verblijf: oktober 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2020

Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Wij zijn blij dat jullie helemaal 'nooz' zijn.

Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Schitterende locatie met uitzicht op het MAS.Top modern ingericht met alle accommodatie voor een zalig ontspannen nacht. Sublieme duo massage. Alles wat je nodig hebt staat voor je klaar (dinner, drank, hapjes). In de ochtend komt er iemand het ontbijt klaarzetten.... Af!

Datum van verblijf: oktober 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Hartelijk dank voor jouw lovende woorden, wij zijn blij dat we jullie hebben mogen verwennen, tot snel !