Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (652)
Beoordelingen filteren
653 resultaten
Waardering van reizigers
558
56
12
10
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Waardering van reizigers
558
56
12
10
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 653 beoordelingen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij konden gisteren aangenaam genieten van een zalig verwenpakket..
Alles was TOP!!
De ontvangst, de massage, de lunch met panoramisch zicht, was buitengewoon heerlijk..
Wij komen zéker terug Noozen!!!

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Lucbarkar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de goede score en de nog betere review !

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 weken geleden beoordeeld

mooi concept
maar de maaltijden in de concept nooz aan zee zijn absoluut schandalig en grond uit schandalig
voor de rest leuk concept maar de maaltijden. nie aan te raden is eigelijk weg gesmeten geld is niks relax aan dan
luxe ontbijt met afbakbrol van carrefour noem ik geen luxe ontbijt

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank 14daand
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Leuk om te lezen dat u het concept zo geweldig vindt. En dat u genoten heeft van de rust en de vele leuke, ontspannende belevingen van Seanooz. Wat is er juist misgegaan bij het eten? Het is voor ons zeer belangrijk dat alles tot in de puntjes is uitgewerkt en klantentevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Wij hebben meermaals gevraagd om contact op te nemen met het management zodat we samen naar een oplossing konden zoeken maar u weigerde dit telkens opnieuw. Wij hebben u voorstellen gedaan voor eten die onze gasten normaal altijd krijgen en hier hebben we nog nooit commentaar op gekregen van andere gasten. Maar het moest spaghetti of lasagne zijn voor u, u heeft dit last-minute (om 17u45) gevraagd aan ons, wij hebben speciaal voor u de hele maaltijd last-minute aangepast zodat u kreeg wat u wou.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Unieke ervaring in mooi kader met topteam! Stressvrij genieten van de omgeving, de massage, de waterbeleving, het lekkere eten, de fijne bediening en de prachtige locatie om te overnachten. Genieten met een grote “G”.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 564brendav
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de goede review en score, Brenda

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 september 2020

Zeer leuke en unieke ervaring. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd bij aankomst en is zeer goed verlopen. De forest tepanyaki is zeker een aanrader en ook de hot tub buiten dat verwarmd word op hout is zeer tof!

Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2020
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Michael190425
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de goede review en score, Michael

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 september 2020

Beste Nooz-team
Er moet mij toch echt iets van het hart,wij zijn al 2keer in Grobbendonk geweest waar alles perfect was ,dit weekend hebben we verbleven in Skynooz
en dit was prijs /kwaliteit een echte tegenvaller spijtig.
even ter verduidelijking :
- de massage super
- het eten niet oke voor die prijs pasta die ik dan zelf moest opwarmen ,servetten die ik zelf nog moet leggen ,geen kaarsje ....ontbijt dat de dag voordien al in de ijskast klaarstond? voor die prijs wens ik zelf ook eens bediend te worden en geen microgolf eten te krijgen.
- als ik mijn potjes konfituur,botertjes .... in de ijskast leg zou ik het fijn vinden dat dit niet word weggenomen.
-de tuinslang heeft een fit.
-wat voor mij de deur helemaal toedoet is dat in de badkamer de deur van de douche niet proper was ,naast de lavabo waren nog kringen van de vorige gasten ?
Een teleurstellende klant

Datum van verblijf: september 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank hrtdser
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken