Beoordeeld op 29 februari 2020

Mijn allereerste wellnessweekend ever, maar ik heb er precies een nieuwe hobby bij. De privacy en de absolute rust deden zoveel deugd. Ik zou zeker een verblijf in de winter aanbevelen. Warme dekentjes, zachte badjassen, een heet buitenbad in de regen tussen de bomen... Geen onnodige afleiding, echt relaxen.En zeer vriendelijke mensen, die maakten het verblijf echt af. Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid, de andere maaltijden kunnen misschien wat verfijnder, maar alles was wel vers en gezond, met veel groenten en fruit.

Kamertip: Kamer eerder sober, maar aan elke kant grote ramen en absolute privacy.
Datum van verblijf: februari 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank je wel voor deze erg mooie review, Greet!
Geniet van je nieuwe hobby. :-)

Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Natural high
Ontprikkelend
Overheerlijk
Zalig zen

Eentje om nooit te vergeten! Bedankt!

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, verzorgde wellness, lekker en vers eten, speciale wensen zijn geen enkel probleem. Top!

Datum van verblijf: februari 2020
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2020

Dank je wel voor deze erg leuke review, Jeroen.
Het is fijn te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben.

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Het was een unieke totaalervaring... nooit verwacht dat ik me zo snel zou overgeven aan natuur en going with the flow. Bedankt Heidi en het ganse team voor jullie goede zorgen! Een aanrader voor iedereen die enkele uren of enkele dagen wil ontsnappen aan de rat race!

Reistype: Reisde alleen
Wim Vanacker, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

Dank je wel voor deze erg mooie review, Zaza! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

Beoordeeld op 1 februari 2020 via mobiele applicatie

Even helemaal weg uit de dagelijkse realiteit!
Genieten met de grote G!!
Een oase van rust en groen ! Alles kan niets moet, de medewerkers zorgen echt voor een unieke ervaring door rekening te houden met ieders wensen

Datum van verblijf: februari 2020
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Dank je wel voor deze leuke reactie, Mieke :-)
Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 1 januari 2020 via mobiele applicatie

Wat een geluk dat er op oudjaarsdag nog een plekje vrij was. Een betere jaarafsluiting hadden wij niet kunnen wensen! Na de allerhartelijkste ontvangst werden we naar onze kamer gebracht waar alles meer dan welkom voelde. We arriveerden aan het einde van de middag en konden direct door naar de hottub die voor ons klaar stond in het bos samen met lekkere hapjes en een fles Prosecco. Het was echt het perfecte plaatje. Volledige privacy op een topplek, ongestoord genieten van elkaar in de meest romantische setting die je niet vooraf kunt bedenken. Tussendoor hebben we genoten van het diner. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Na deze fantastische ervaring konden we verder “Noozen” in onze kamer waar we ‘s morgens verrast werden door een heerlijk ontbijt. Werkelijk aan alles was gedacht. We sloten ons verblijf af met een overweldigende duo massage... een adresje om te onthouden! Wij komen graag terug! Dank voor alles!!

Datum van verblijf: januari 2020
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Dank je wel voor deze zeer mooie review! Wij zijn erg blij te mogen lezen dat we jullie een onvergetelijke oudejaarsavond hebben kunnen bezorgen.
Tot de volgende keer!