Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 1 januari 2020 via mobiele applicatie

Wat een geluk dat er op oudjaarsdag nog een plekje vrij was. Een betere jaarafsluiting hadden wij niet kunnen wensen! Na de allerhartelijkste ontvangst werden we naar onze kamer gebracht waar alles meer dan welkom voelde. We arriveerden aan het einde van de middag en konden direct door naar de hottub die voor ons klaar stond in het bos samen met lekkere hapjes en een fles Prosecco. Het was echt het perfecte plaatje. Volledige privacy op een topplek, ongestoord genieten van elkaar in de meest romantische setting die je niet vooraf kunt bedenken. Tussendoor hebben we genoten van het diner. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Na deze fantastische ervaring konden we verder “Noozen” in onze kamer waar we ‘s morgens verrast werden door een heerlijk ontbijt. Werkelijk aan alles was gedacht. We sloten ons verblijf af met een overweldigende duo massage... een adresje om te onthouden! Wij komen graag terug! Dank voor alles!!

Datum van verblijf: januari 2020
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Dank je wel voor deze zeer mooie review! Wij zijn erg blij te mogen lezen dat we jullie een onvergetelijke oudejaarsavond hebben kunnen bezorgen.
Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 9 december 2019

Het was de verjaardag van mijn vriend en ik zocht bijgevolg een leuk en origineel cadeau en zo kwam ik bij NOOZ terecht !!! Het werd een onvergetelijke ervaring! Even leek de tijd stil te staan en vergaten we volledig de dagelijkse bekommernissen... Alles was tot in de puntjes geregeld! Aan elk detail werd gedacht... We boekten ook het diner en het heerlijke ontbijt en ook daar was alles een streling voor het oog! Het werd een ontzettend ontspannende NOOZ-ervaring, waarin alle zintuigen werden geprikkeld! Kortom, een memorabele ervaring... Een echte aanrader, voor iedereen die eens wil genieten van de rust en zen en vooral... van mekaar... Een verborgen pareltje in de Kempen, waar we zeker zullen terugkomen!!! Bedankt hiervoor! Kris en Letizia

Datum van verblijf: december 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Wat een mooie recensie!
Het doet ons ontzettend veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben van onze aanpak.
We kijken uit naar jullie volgende bezoek.

Beoordeeld op 30 november 2019

Wat een ervaring hebben wij gehad.... Zalig genieten van de stilte, de rust, het eten en de drank... Wij begonnen onze namiddag met een drankje en de nodige uitleg over het fantastische concept van Nooz. Daarna werden we naar onze kamer gebracht waarna we doorgingen naar de Mystic water. Wat een zalige belevenis is dat.... zalig genieten in de regen van de hot tub, een prosecco en wat hapjes. Na enkele uren volgde de teppanyaki van vis en vlees. Die nuttigden we zalig in openlucht op de meest romantische plaats. Wanneer de sterren aan de hemel begonnen schijnen, terug naar onze kamer om te genieten van ons outdoor bad en een filmpje met chips en popcorn. 's Ochtends werden we wakker en belden voor ons ontbijt. Een ontbijt om u tegen te zeggen, er ontbrak werkelijk niets. Deze plaats is een echte aanrader voor al wie rust, stilte wil en even aan de dagelijkse drukte wil ontsnappen. Wij komen zeker nog een terug maar dan boeken we er de massage bij. Super dikke pluim aan het Nooz team. Jullie maakten onze hoofden even helemaal leeg...

Datum van verblijf: november 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2019

Dank je wel voor deze geweldige review! Jullie hebben blijkbaar ten volle genoten van onze aanpak en dat doet ons erg veel plezier.
Wij hopen jullie nog een keertje te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 20 november 2019 via mobiele applicatie

We hadden een day nature pakket. Super mooie ervaring een echte aanrader. Goed verzorgt lekker eten alles vers en genoeg aan alles. Goeie verzorging van het personeel, alles wordt goed geregeld en verzorgt.

Datum van verblijf: november 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2019

Een dikke dankjewel voor deze mooie review, Jacquelien.
Jullie hebben duidelijk genoten van onze aanpak en dat doet ons plezier.

Beoordeeld op 19 november 2019 via mobiele applicatie

Super ervaring, aan elk detail is gedacht wij komen zeker terug.
Onvergetelijke massage en romantisch ontspannen en eten in de natuur.
Warme ontvangst en vriendelijke mensen die je dadelijk op je gemak doen voelen.

Datum van verblijf: november 2019

Dank je wel voor deze erg mooie review, Wim.
Tot de volgende keer!