TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super ervaring, aan elk detail is gedacht wij komen zeker terug.
Onvergetelijke massage en romantisch ontspannen en eten in de natuur.
Warme ontvangst en vriendelijke mensen die je dadelijk op je gemak doen voelen.

Datum van verblijf: november 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dank je wel voor deze erg mooie review, Wim.
Tot de volgende keer!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal Nooz!
Wij vonden dit de beste massage die we gehad hebben! Echt top!
Lekkere tepanyaki gegeten en ontbijt was ook heerlijk!
Jammer dat er een wissel gebeurde de dag ervoor van mystic water naar de water Oasis; deze ligt niet in het bos maar is toch ook erg mooi!

Datum van verblijf: november 2019

Dank je wel voor de woorden van lof, Liesbeth.
Fijn te horen dat jullie er zo van genoten hebben.

Beoordeeld op 5 november 2019

We zijn voor het eerst gaan “noozen”. Heerlijk, wat een fantastisch en uniek concept. Bij de mystic water zaten we helemaal prive in het bos. Genieten van de warmte, de locatie, rust en vervolgens ook het eten. We konden de tijd even helemaal vergeten en kwamen volledig tot rust. ’s-Avonds nog een film gekeken vanuit ons bed in het prive paviljoen.
Kortom een heerlijk weekend en een onvergetelijke ervaring. We komen hier zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: november 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Dank je wel voor deze erg mooie review, Ethan.
Het doet ons erg veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf.
Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Echt genoten!!! Fijne locatie, super faciliteiten, vriendelijk personeel en heerlijk eten! Een plek waar je de tijd kan vergeten en gewoon heerlijk relaxen en genieten van het gezelschap die met je mee is!

Datum van verblijf: november 2019

Dank je wel voor deze mooie reactie, Kim!

Beoordeeld op 1 november 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een overnachting geboekt in de Mystic Room in Nooz Grobbendonk. Alles was tot in de puntjes verzorgd! Uiteindelijk toch besloten om ter plaatse te dineren en wat zijn we blij dat we dit gedaan hebben. Het maakte de ervaring nog unieker. Een echte aanrader! Mijn vriend en ik komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019

Dank je wel voor deze erg mooie recensie, Elena.
Wij kijken uit naar jullie volgende bezoekje!