TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
5 weken geleden beoordeeld

Het was helemaal af! Het ontvangst was erg hartelijk en we zijn niemand van personeel tegengekomen die niet vriendelijk was. We sliepen de eerste nacht in een relax paviljoentje, kregen ontbijt in ons tuintje, deden ook een massage, ... De water oase was ook zalig (jacuzzi, zwemvijver, zitplaatsje met open haard en warmtelampen. We hebben beide avonden teppanyaki gegeten, was echt lekker en gezellig. We kregen ook gratis een privé-avond in de mystic waters omdat het (toevallig?) vrij was, en hebben hier ook enorm genoten van de dutch tub. Ik heb al zin om terug te gaan! Een weekendje quality-time, luxe en ervaringen.

Kamertip: De Forest Lodge is een ab-so-lute aanrader. Mega grote home cinema boven het bed, en floating bath met uitzicht op het bos.
Datum van verblijf: september 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank je wel voor deze zeer mooie recensie!
Jullie hebben duidelijk voor 100% genoten van ons concept en dat doet ons erg veel plezier.

Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 11 september 2019

We hoorden van vrienden dat Nooz een echte aanrader is als je opzoek bent naar ontspanning/quality time en daar was ik en mijn man naar opzoek dus we wisten direct dat we nooz moesten bezoeken! We zijn een volledige dag super goed verzorgd door het toegewijde personeel, de rustige omgeving is geweldig. De totale discretie die aangetoond werd door het personeel maakte dat we ons zeer comfortabel voelden. We hebben beide een drukke job met veel stress, dankzij nooz voelen we ons terug helemaal de oude, stress vrij en gelukkig . Nooz heeft ons een nieuw leven ingeblazen en we kijken ernaar uit om Nooz opnieuw te bezoeken. We raden dit unieke concept zeker aan !!!

Datum van verblijf: september 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Dank je wel voor deze formidabele review, Ruben!
Wat is het fijn te horen dat jullie zo van ons concept hebben genoten en jullie batterijen weer helemaal opgeladen zijn.
Wij zien jullie alvast graag terug komen.

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Wij kwamen deze morgen rond 11u aan, toen bleek dat onze massage pas vólgende week stond ingepland.
Maar dankzij de flexibiliteit van jullie kant hebben wij alsnog kunnen genieten van een heerlijke dag! Zowel het ontvangst en het contact met de medewerkers was heel warm en vriendelijk. Wij hebben heerlijk genoten van alle faciliteiten en hebben heerlijk gegeten! Ook de massage was heel ontspannend.
Kost samen gevat, wij komen zéker nog terug!
Groetjes Tatjana en Grigori

Datum van verblijf: september 2019
Wim V, Eigenaar van Nooz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Wat een geweldige recensie, Tatjana & Grigori!
Het doet ons erg veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben.
Wij kijken nu al uit naar jullie volgende bezoek! :-)

Beoordeeld op 9 september 2019

Graag geven we jullie wat feedback; het was onze eerste ervaring met een duomassage, voordien hadden we wat twijfels, wat spanning voor wat komen zou, maar wij weten nu al dat dit voor meer dan 100% voor herhaling vatbaar is, het ontspannen gevoel dat jullie uitstraalden kwam vanaf het eerste moment dat we jullie ontmoetten helemaal binnen, we genoten met volle teugen van de heerlijke massage, die zeer respectvol en heel intens was.
Jullie zachte handen, de vloeiende bewegingen,... ik wist van mezelf niet dat ik zo diep kon ontspannen (toch omdat dit een eerste keer was).
Mijn partner kon zich iets minder goed ontspannen doordat het een eerste ervaring was maar hij is het er helemaal mee eens dat we hoe dan ook terugkeren!
Dank jullie wel om ons mee te nemen naar een voor ons onbekende wereld waar wij vanaf nu heel graag in zullen vertoeven!
Zeker en vast tot de volgende keer!

Annelies en Bert

Datum van verblijf: september 2019

Dank je wel voor deze erg mooie recensie, Annelies en Bert.
Wat leuk om te horen dat onze massage zoveel bij jullie teweegbracht.
Tot een volgende keer!

Beoordeeld op 8 september 2019

Voor onze eerste Nooz ervaring besloten we de sea Nooz te proberen.
Het was een uitstekende en rustgevende ervaring! Onze verwachtingen werden overtroffen! De ontbijtmandjes, de dranken, de private dinner, alles was gewoonweg meer dan heerlijk, Thumbs up voor de service van onze gastheren Michel en Valerie !
We zijn helemaal uitgerust en opgeladen!
We kijken alvast uit naar onze volgende Nooz-ervaring! Nooz u was PERFECT!

Kamertip: Heel rustig gelegen!
Datum van verblijf: september 2019

Dank je wel voor deze wondermooie review, Sebastien!
Het doet ons erg veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben.
Tot de volgende keer!

Het team van Nooz/SeaNooz