Beoordeeld op 26 juli 2015

Een half dagje gaan Noozen met mama en zus .
Bij binnenkomst een super vriendelijke dame die je direct op je gemak stelt.
Ook de meisjes die met de geuren komen en de massage uitvoeren zijn heel vriendelijk en op het gemak. Zalige massage van een volledig uur !!!
Nadien een wandelingetje door het bos naar de bosdouche. Heerlijk!!
En als kers op de taart nog een lekkere lunch. Ook de beide heren aanwezig waren super vriendelijk en behulpzaam.
Voor ons al beslist, wij komen terug voor een volgende relaxerende Nooz ervaring !!

Beoordeeld op 25 juli 2015

perfecte ontvangst en perfecte locatie! Met een verwenbon hebben wij genoten van de mystic water ervaring en van elkaar,tijd bestond voor ons niet meer.Geweldige ervaring en gaan dit zeker nog eens doen in de winter.

Beoordeeld op 22 juli 2015

Wij verbleven 22u in de Forest Lodge. Werkelijk niets aan te merken op het concept.. Midden in een bos een lodge met een 'floating bath", een waterbed, een home-cinema.. Zalig met z'n tweetjes, weg van iedereen. Het personeel dat zich discreet op de achtergrond houdt.. We hebben ook even genoten van de Water Oasis, zalig de jacuzzi in, luieren op één van de vele zetels.. Het grote voordeel van dit arrangement en het Nooz concept in zijn totaliteit.. een uurwerk heb je niet nodig.. Het is ongelofelijk hoe snel je 'zen' wordt eens je er bent.. Een absolute aanrader..

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 juli 2015

heerlijk rustig genieten, volledig gepersonaliseerd, personeel is uiterst vriendelijk en zeer professioneel. Ik ben zelf niet blijven slapen, maar was na een ontspannende sauna en schitterende massage volledig uit gerust, perfect voor met je partner f met vriendinnen. Wij hadden een brunch bij besteld en deze was uitgebreid, vers en lekker. De omelet met kaas en munt is een aanrader.

Beoordeeld op 14 juli 2015

Dit is echt een aanrader als je van relax houd en van wellness echt super hier kom je echt tot rust zonder dat tijd een rol speelt.

De mystic water is heel ontspannen en de buitendouche is ook een droom.
Zonder elektriciteit een warme bad met de geur van brandend hout heerlijk en dan die brunch die je daarbij krijgt onvergetelijk.