Beoordeeld op 4 januari 2015

Zeer vriendelijk personeel en alles wordt zeer persoonlijk benaderd in een heel leuk kader.kamers zijn mooi en home cinema en outdoor bad zijn leuke extra's.we hadden gekozen voor de wateroasisformule en dit was 'n absolute meevaller

Beoordeeld op 28 december 2014

SeaNooz....Wauw!!! Twee daagjes en nachtjes overheerlijk genieten, zen, Noozen...Du jamais vu!! ;d Een echte aanrader voor koppels die eventjes willen onthaasten, iets vieren enz... in een keineig allesomvattend huisjeaan zee, met sauna, jacuzzi,infraroodlampen, megagroot tvscherm en loungeverlichting enz... Wij hebben er alleszins onze mond vol lof van en zouden dit zeker en vast nog eens willen overdoen!!! Michel, onze butler was na één telefoontje steeds present, voor het lekkere Kerstdiner, ons ontbijt, nog wat extra proscecco enz... en steeds met de glimlach!!Niet hoeven afwassen...Michel zorgt voor alles!! Spijt dat onze Noozervaring erop zit, want van ons zou deze ervaring nog weken/ maanden mogen blijven duren...Een sprookje!! SeaNooz!! Dikke merci en tot de volgende keer... Fijne feestdagen nog van ons!! ;d

Kamertip: zou leuk zijn als je van boven op de mezanine ook tv zou kunnen kijken...de witte balken staan een beetje in de weg...ook oppassen voor het trapje naar beneden toe, smalle treden...misschien een houten vloer in de kamer beneden leggen? voelt warmer aan de voetjes... ;d
Beoordeeld op 27 december 2014

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw en vlotte bediening door attent personeel.
Aangename duomassage met rustgevende achtergrondmuziek
MYSTIC WATER gecombineerd met heerlijke tepanyaki is een aanrader.
We komen zeker terug.

Beoordeeld op 21 december 2014

reeds bij aankomst werden we vriendelijk onthaald door de gastvrouw en werden we onmiddellijk begeleid naar ons"relax paviljoen".
reeds bij het binnenkomen werden we aangenaam verrast door de strakke structuur van de loft(veel glas) en met instelling van romantische lichtkleuren.Alles was voorhanden:massagetafel,homecinema,aangepaste muziek,inloopdouche.
eens de uitleg gegeven konden we genieten van ons relax weekend aldaar.
als we kijken naar het woord relax kan je stellen dat bij nooz alles draait rond relax,geen notie van tijd,geen stress,geen rush,gewoonweg genieten van elkaars gezelschap in alle sensualiteit.
ik had gekozen mijn vrouwtje zelf te masseren en dat viel heel goed mee,er is ook mogelijkheid te kiezen voor duo-massage.
Kortom bij nooz kom je om je geheel te laten verwennen in luxe en rust.
door de verschillende mogelijkheden van accomodatie(verschillende lounges) is het streefdoel toch één zijn met de natuur. Is tevens ook te verklaren want bij nooz verblijf je midden in het bos.
Wat ook een pluspunt is is de privacy,je bent echt alleen met je geliefde,je kan door niemand gezien worden, alles is zo ingedeeld dat je je buren niet kan zien.
wanneer je dan ook nog eens kiest om daar te overnachten en te genieten van een heerlijk diner en 's morgens een ontbijt ben je heel "zen".
zeker een aanrader voor koppels die hun relatie een boost willen geven of gewoon van elkaar willen genieten in alle rust en stilte.

Kamertip: neem zeker eens een "relax paviljoen"
Beoordeeld op 19 december 2014

Wij gingen op 12/12 met 3 generaties naar Nooz zonder te weten wat we konden verwachten.
(Dochter, Mami en Mama). We genoten van de professionele massage, de rust, de gastvrijheid en de lekkere lunch. Wij gaan zeker terug....