Beoordeeld op 23 augustus 2018

Hotel voorzien van een mooi zembad en ftiness.
Ruime parking.
Grote kamers met dito tv scherm. Goed werkende airco.
Koffie en thee faciliteiten op de kamerm.
Zeer ruime badkamer
Vriendelijk personeel.
Lekker en uitgebreid buffetontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2018
jorn w, General Manager van Best Western Plus Aldhem Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2018

Beste,

Bedankt voor de hele mooie score en leuke feedback die u ons hotel heeft gegeven!
Dit appreciëren wij ten zeerste.
Hopelijk mogen wij u snel terug verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 15 augustus 2018

Heel aangenaam verrast bij het binnenkomen in het hotel, alles was super netjes en de kamer en badkamer zijn groot met zeepje,body lotion, douchegel en .....! Iedereen was zeer vriendelijk en behulpzaam. Grote gratis parking en voor de fietsen is er ook een kleine afgesloten ruimte voorzien. Het eten in het restaurant was lekker en in de bar kon je bij een drankje rustig internetten. Op de kamer is er ook gratis wifi en airco.

Kamertip: Alle kamers zijn rustig.
Datum van verblijf: augustus 2018
jorn w, General Manager van Best Western Plus Aldhem Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018

Beste,

Bedankt voor u super mooie score en leuke reactie die u ons hotel heeft gegeven.
Dit appriciëren wij ten zeerste.
Hopelijk tot binnenkort!

Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel was gekend maar als iets meer verouderd. We waren dus aangenaam verrast daar het vernieuwd werd. Zeer goed bed en mooie ruime badkamer met groot bad en douche.
De bezetting was wat minder groot zodat er 's avonds weinig volk was in bar en restaurant.
Zeer goed ontbijt met ruime keuze.

Beste Stefaan,

Bedankt voor de hele mooie score en leuke tekst over je ervaring tijdens je verblijf in ons hotel.
Dat appreciëren wij ten zeerste.
Hopelijk mogen wij u snel terug verwelkomen.

Beoordeeld op 30 juli 2018

Top hotel met super service! Goede ontvangst, propere en heel ruime kamers en infrastructuur, bvb ook zwembad en de fitnessruimte. Lekker eten in het restaurant en een ontbijt om U tegen te zeggen, een aanrader dus!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
jorn w, General Manager van Best Western Plus Aldhem Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Beste,

Bedankt voor de hele leuke reactie en mooie score die u ons heeft gegeven!
Hopelijk mogen wij u terug verwelkomen in de toekomst.

Beoordeeld op 2 juli 2018

Waren hier voor één nacht, na een huwelijksfeest in de buurt. Kamer wat aan de kleine kant, maar het was toch maar voor één (kort) nachtje. Badkamer nieuw en alles was voorzien. Goed ontbijt, personeel aan de receptie vriendelijk en beleefd.

Datum van verblijf: juni 2018
jorn w, Manager van Best Western Plus Aldhem Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Beste

Wij bedanken u voor uw review.
Wij hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
Best Western Plus Aldhem Hotel