Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Na een Martin's hotel in Mechelen, ook hier in Genval genoten van ons verblijf!! Ruime, nette kamers. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is heel uitgebreid en verzorgd. Ook de spa is heerlijk genieten, niet te druk en open van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Ideaal om een weekendje te genieten. In de buurt ook lekkere restaurantjes en een aantal leuke dingen om te bezoeken overdag!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heel vriendelijke en professionele verwelkoming. Super locatie trouwens. Hoewel er renovaties bezig zijn in dit groot hotel was de bewegwijzering naar de kamer heel goed. Van kamer wisselen (liever bad dan douche) was geen enkel probleem. De kamer was prima, enkel de badkamer is aan vernieuwing toe. Maar ze zijn eraan bezig dus. Ontbijt is echt uitgebreid en top. Een dikke pluim om Nederlands te spreken. Dit hoefde voor mij niet, maar toont aan dat ze echt willen, en kwalitatief personeel hebben. In Brussel zelf vind je dat niet. Wij hebben gedineerd bij Genval Les Bains wat ook echt aan te raden is.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 17 juli 2016 via mobiele applicatie

Na lang twijfelen gekozen voor Chateau du Lac, de prijs zat mij een beetje tegen voor een enkele overnachting waarbij ik wist dat het een late-arrival ging worden.

Momenteel ben ik blij dit gedaan te hebben! Heel leuk hotel, super galante bediening en mega leuke omgeving. 'K Heb genoten van de avond wandeling langs het meer en een glaasje in de bar.

Als ik nog eens in de buurt moet zijn kom ik zeker terug. Of misschien wel eens boeken om cullinair te genieten met m'n vrouwtje, who knows...

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 juni 2016

Net voor de 2e keer in dit kasteel aan het Meer van Genval gelogeerd.
Opnieuw super genoten van een super bed en van het heerlijke eten in het Restaurant van dit hotel. Het restaurant is echt de meerwaarde voor dit hotel, net als het meer, waar je gezellig kan wandelen.
Super vriendelijk personeel!
Het enige dat mij tegenhoud om 5 sterretjes te geven is die storende zuil in de kamers. Hierdoor worden de kamers toch nog donkerder en tonen ze nog kleiner.

Kamertip: Als een ruime kamer voor jou belangrijk is, vermoed ik dat je in de duurdere opties moet gaan, want de andere kamers zijn niet echt ruim.
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 22 mei 2016 via mobiele applicatie

Heel charmant hotel. Rustig gelegen, vriendelijk personeel die ook hun best doen om u in het Nederlands te woord te staan. Het eten in het restaurant is ook excellent lekker en verzorgd, ruime kamer,zeer verzorgd en badkamer ook piekfijn in orde. Zeer royaal ontbijt, heel veel keuze en alles vers! De spa is eerder klein, vooral omdat je er niet alleen zit maar al de rest maakt dit ruimschoots goed,en dit allemaal aan een promoprijs. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar !

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde alleen