“Toppertje”
Beoordeling van Bistro 34

Bistro 34
Geclassificeerd als nr. 17 van 33 Restaurants in Evergem
15 maart 2020 beoordeeld

Eindelijk een gezellige bistro gevonden dicht bij huis. De eigenares (en haar dochter) verzet hemel en aarde om iedereen een tafel te geven en een gezellige sfeer te creëren. Het ontbijt is altijd vers en op maat van de klant. Prijs/kwaliteit: top! De stoverij van varkenswangetjes is onze favoriet! Kortom: we will be back!

Datum van bezoek: maart 2020

15 maart 2020 beoordeeld

Kom hier zeer vaak eten, een koffietje drinken,.... alleen, met mijn familie of met een groep vriendinnen. Altijd een gezellige warme sfeer. Mooi en confortabel intérieur. Altijd lekker heb zelf een grote allergie aan tomaat en heb dit even gemeld aan de chef. Heb vervolgens een aangepaste maaltijd gekregen! Top SERVICE.

Datum van bezoek: maart 2020
5 maart 2020 beoordeeld

Het eten valt wel mee maar er zijn nog andere dingen die een rol spelen.
Tijdens ons bezoek was het echt vreselijk om er te zitten. Een tafel van 4 personen zat er te drinken toen we aankwamen. 1 persoon daarvan was extreem luidruchtig en ging tot 2 keer gaan roken terwijl hij gewoon binnen stond met een deur open. Uiteraard werd hij niet op de vingers getikt want het bleek een beste vriendje te zijn van de uitbater. Die persoon wandelde meerdere keren al roepend de keuken binnen en buiten.
Het werd helemaal te gek toen de uitbater vanuit de keuken luide schlagermuziek begon te knallen. Speciaal voor zijn vriendjes. Alsof je in een café zat. De aanwezige achtergrondmuziek in de zaal kon je zelfs niet meer horen. Er zaten nog een aantal mensen en die waren ook duidelijk geïrriteerd. Zo'n dingen doe je echt niet in een bistro als deze.
De kwaliteit van de bediening is zeer afhankelijk van wie er aanwezig is. Er is 1 meisje die het goed doet. Maar die was die avond blijkbaar vroeger vertrokken waardoor deze overgenomen werd door de uitbaatster en haar dochter (neem ik aan). Een bediening met een gezicht tot op de grond. En de tafel afruimen? Dat hoeft toch niet zeg!
Amaai, wat een blunder die avond. Die mensen deugen echt niet om een zaak open te houden als een bistro. Een bruin café dat zou hun misschien beter af gaan. Al heb ik daar ook sterk mijn twijfels over.

Datum van bezoek: februari 2020
8 januari 2020 beoordeeld

De dame des huizes is zeer onprofessioneel
De meisjes die er opdienen zijn beleefd
Het eten is matig, maar voor die prijs ok

Datum van bezoek: januari 2020
1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige bistro, met veel plaats en licht achteraan. Een lekker, uitgebreid ontbijtje voor een zeer economische prijs. Zeer lekker! En met een vriendelijke bediening. Een aanrader in Evergem. Wij komen nog terug.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Bistro 34 bekeken, bekeken ook

Evergem, Oost-Vlaanderen

In Bistro 34 geweest? Deel je ervaringen!