Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk, maar te druk

Heel leuk park waar veel te beleven valt (wakeboarden, waterskiën, aquapark) met een mooie beachbar ... meer lezen

Beoordeeld op 16 augustus 2022
kekenboschm
Sportief uitje !

Sportief, verrassingsuitje voor de jarige job. Prachtige ligging in Nationaal Park Hoge ... meer lezen

Beoordeeld op 14 augustus 2022
dreikes
Maastricht, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 57 beoordelingen

Beoordeeld op 2 juni 2021 via mobiele applicatie

Gezellige plaats om te zitten en te chillen met een lekker glaasje wijn of een biertje of ... met de ondergaande zon is het plaatje volledig af

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Bij de start was er een defect, waardoor alles een kwartier stil ging. Nadien nog enkele keren stil gevallen, jammer voor de beginners die niet vanuit t water kunnen starten en volledig moeten terug zwemmen. En toch op tijd stoppen en geen kwartier langer de kans geven ... niet echt eerlijk, volgens mij.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

De kinderen hebben zich op een hete dag uitstekend vermaakt in het opblaasbare grote aquapark. Ruim 45 minuten gespeeld voor 11 euro is wat ons betreft ook een prima prijs. Wel vantevoren via de website reserveren. Je kan hier ook uitgebreid waterskiën maar dat hebben wij niet gedaan.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 20 juli 2020

VRESELIJK Voor beginnende waterskiers is het zonde van je geld. In 1,5 uur en € 30,- pp heb ik 3x mogen (proberen te) starten. Ondertussen gaan de vaste gasten om de 5 minuten van start en blijven 3-5 rondjes hangen. Oftewel.. je hebt de fastlane en een bushalte 😡
Kom je voor de sfeer en het terras met voetjes in het zand, dan zeg ik doen!!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 27 mei 2019

Mooi cable park met uitdagende obstakels en goede begeleiding. Ook leuk om achteraf een hapje en drankje te doen.

Datum van activiteit: mei 2019