Beoordeeld op 17 juni 2019

Het totaal plaatje klopte. Zeer vriendelijke gastvrouw, zeer lekker gegeten. Alles straalde rust uit, van de kamers, tot het restaurant, tot de omgeving.
Ons weekendje weg was geslaagd, bedankt aan de uitbaters & Felix !

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 5 mei 2019

We hebben het hier over het restaurant.
We hadden nog een cadeaubox bon liggen, en zijn zeer content dat we voor een etentje in La Feulli d'or gekozen hebben.
Lekkere 5-gangen menu gegegten, rustige en groene omgeving, tafels ruim uit elkaar, kortom het plaatje pastte !

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 maart 2019

Wij boekten ons etentje met een bongo-bon ... en werden correct en gereserveerd ontvangen door een gastvrouw die zich in de loop van de namiddag ontpopte tot een vriendelijke, warme en hartelijke persoonlijkheid !! De inrichting van deze mooie vierkantshoeve is uitgevoerd met respect voor de oude elementen waardoor het interieur warm en gezellig is.Door de vriendelijke bediening was ook de sfeer gemoedelijk en ontspannen. De kleurrijke schilderijtjes op onze borden waren eerlijke pure producten die keer op keer op verbazingwekkende wijze samengebracht werden tot een ware smaakbom ! Voor ons is dit restaurant een aanrader; een heel leuke ontdekkingsreis die zeker voor herhaling vatbaar is !

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 16 februari 2019

Dit restaurant/hotel ligt verscholen in de Limburgse bossen. Prachtige, grote vierkantshoeve, indrukwekkend. Restaurant is rustig, verzorgd, aangename sfeer. Menu was zeer evenwichtig met een frisse starter, 2 mooie visgerechten, heerlijk hoofdgerecht en perfect dessert.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Tripadviser eerst geraadpleegd. We kwamen wat te vroeg toe om in te chequen en dat hebben we geweten. De gastvrouw maakte meteen haar reputatie waar. Nors en zeggen dat het druk was en dat we te vroeg waren en dat de kamer nog niet klaar was. Dat wisten we wel natuurlijk maar het was de bedoeling om nog eerst een wandeling te maken in de prachtige natuur daar en wat te eten in de taverne. De tafel voor s' avonds had men vergeten te boeken, gelukkig kon ze alsnog geboekt worden. En zeggen dat het zo mooi begon: mooie locatie, gebouwen gerestaureerd met liefde.. Afijn, uiteindelijk naar de kamer, die was wat men van drie sterren kan verwachten zij het iet wat aan de sobere kant.
Het eten in het restaurant was zeker niet slecht maar niet top en er was niets wat de hoge prijs rechtvaardige. De bediening was chaotisch en de gastvrouw weer nors. De vriendelijke kelner, die meer klasse had in zijn kleine teen dan de bazin in het hele lijf, werd vernederd voor de gasten. We hebben er maar het beste van gemaakt en ons teruggetrokken in onze bel.
Het ontbijt was wel lekker en uitgebreid, de bubbels die we kregen smaakten echter bitter na een mislukte avond en het gevoel dat we hier nooit echt welkom waren. Spijtig dat een enkele persoon alles om zeep kan helpen want het potentieel is er zeker om er een prachtige zaak van te maken. Neem een voorbeeld aan de brasserie, daar was men wel spontaan vriendelijk en niet geforceerd.

Datum van verblijf: januari 2019