107 US$
B&B Don Genaro(Dilsen-Stokkem)
Op de Wal(Dilsen-Stokkem)
B&B De Hondsroos(Dilsen-Stokkem)
11 maart 2018 beoordeeld

Wij waren neergestreken in het Belgische Dilsen. Wat een mooie locatie en wat een leuk restaurant (brasserie??) Een super vriendelijke ontvangst en we werden naar een mooie grote kamer gebracht. Alles aanwezig wat je kunt verwachten. Een kop koffie gaan drinken in het restaurant en toen zagen we de indrukwekkende kaart. Wat een mooie uitgebreide kaart, hoe is het mogelijk. Dus ook maar gelijk eten hier. Het ontbijt de volgende morgen was erg uitgebreid met broodjes vlees, kaas, zoetwaren en we kregen ook nog een mega omelet met spek! Uiteindelijk hebben we er drie dagen geslapen, drie keer ontbijt gehad, drie keer gedineerd en twee keer geluncht. We komen zeker terug. Is dat voldoende duidelijk over de kwaliteit? En buiten de kwaliteit, super vriendelijk (niet overdreven) medewerkers aldaar. KLASSE!

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
9 december 2017 beoordeeld

prachtige en rustige locatie, na een wandeling kan je op het terras heerlijk genieten van een drankje en hapje! prachtige natuurgebied. mooie ligging voor te fietsen en te wandelen . fietskaarten verkrijgbaar in het VVV kantoor beneden in het hotel.

• Verbleef: juli 2017, reisde alleen
2 september 2017 beoordeeld

Na een wandeling kan je op dit terras heerlijk genieten van een drankje en het prachtige uitzicht. We bestelden ook wat te eten en dat was een tegenvaller. De garnaalkroketten waren nog bevroren vanbinnen en de croque was ook koud. De kroketten werden half open gesneden terug in het vet gesmeten en zo ook weer terug geserveerd. Geef dan tenminste een nieuwe (diepvries)kroket erbij.
Het terras zat goed vol en het was lang wachten op service. We kregen ook de verkeerde drankjes. Een tegenvaller dus, maar we keren er nog wel eens terug voor een terrasje, zonder eten helaas.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
20 augustus 2017 beoordeeld

Prachtige locatie en ideaal voor 'vakantie in eigen land'
Een leuke uitvalsbasis om te wandelen, fietsen, museum de Wissen, varen met fluistersloep, gezellig shoppen in Maasmechelen Village of M2 Maasmechelen....
Fijn terras en goed eten.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Een TripAdvisor-lid
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi wandelpad langs de Maas! Heel rustgevend en mooi om te zien! Hebben gezeten langs het water bij de brasserie, veel keuze qua eten aan normale prijzen! Heerlijk gegeten en gedronken! Hier komen we zeker terug met de rest van de familie !

Verbleef: juli 2017, reisde met familie