CygnusProjects

Zeker de moeite waard!

Beoordeling van Hotel De Maretak
5,0 van 5 bollen11 nov 2023 beoordeeld
Wij hebben 2 nachten gelogeerd bij De Maretak en voor half pension gegaan. De warme ontvangst deed deugd bij aankomst met stormweer. Door het weer even onze planning moeten overhoop halen maar er is voldoende te doen in de streek waardoor je u zeker niet zal vervelen. De goede ligging van Maasmachelen Village en Roermond Outlet Store konden de vrouw zeker smaken. En over smaken gesproken: 2 maal mogen dineren van gerechtjes met veel zorg, liefde en vakmanschap gemaakt door Floris. Man man, die kan koken! Van alles voldoende op het bord en toch nog even navragen of er bij moet geschept worden. Geweldig. Eveline is een gastvrouw ten voeten uit, altijd met de glimlach aanwezig, behulpzaam en met oprechte interesse in haar klanten.
Kortom Bed & Diner De Maretak in Dilsen-Stokkem is zeker een plaats waard om uw verblijf te boeken, je zal niet bedrogen uitkomen!
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.2 km van Hotel De Maretak
  • Hotels.com
5.8 km van Hotel De Maretak
Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
Beoordeeld op 6 november 2023

Wederom was ons weekendverblijf in De Maretak een schot in de roos! De kleinschaligheid, de gezelligheid, en de goede en vriendelijke zorgen van gastheer en gastvrouw Floris en Eveline maken een verblijf in De Maretak meer dan de moeite waard. Zeker hierbij te vermelden zijn hun heel lekkere "gastronomische" gerechten, top! Het mag dus duidelijk zijn: wij waren heel tevreden, bedankt daarvoor!
En vanuit Dilsen-Stokkem ligt het mooie Limburgse landschap en bezienswaardigheden zo maar voor het grijpen.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 2 november 2023

Zoals steeds : alles tiptop ! Je voelt je er volledig thuis.
Zeer vriendelijke eigenaars, niets is te veel voor hen, ontzettend lekkere keuken.
Kortom : een echte aanrader!
Tevens een zeer mooie omgeving voor fietstochtjes.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 5 oktober 2023

Na dit tweede verblijf komt zeker een derde. De ontvangst, de gehele inrichting en het sublieme diner en bediening zijn bijna perfect. Ook de omgeving als fervent fietser is om van te dromen. Na meer den 50 j. B&B bezoeken behoort De Maretak zeker tot mijn top 3

Beoordeeld op 30 september 2023

Gastvrijheid was top, superlekker eten, zeer verzorgd hotel, afgesloten fietsenstalling met mogelijkheid om fietsen op te laden en wij hadden ook het mooi weer mee, dus kon niet beter! Wij gaan zeker nog eens terug!

Beoordeeld op 13 september 2023

opnieuw een zeer geslaagd verblijf in de Maretak
Vriendelijk, zeer lekker eten, super bediening, rustig, kleinschalig
mooie omgeving voor te fietsen
zeer veel mogelijkheden
wij waren hier voor de 3de keer en komen zeker nog terug