DirkWaarschoot

Kleinschalig, gezellig, vriendelijk, heel lekker "gastronomisch" gegeten. Dank aan Floris en Eveline!

Beoordeling van Hotel De Maretak
5,0 van 5 bollen6 nov 2023 beoordeeld
Wederom was ons weekendverblijf in De Maretak een schot in de roos! De kleinschaligheid, de gezelligheid, en de goede en vriendelijke zorgen van gastheer en gastvrouw Floris en Eveline maken een verblijf in De Maretak meer dan de moeite waard. Zeker hierbij te vermelden zijn hun heel lekkere "gastronomische" gerechten, top! Het mag dus duidelijk zijn: wij waren heel tevreden, bedankt daarvoor!
En vanuit Dilsen-Stokkem ligt het mooie Limburgse landschap en bezienswaardigheden zo maar voor het grijpen.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Lol.travel
    • Booking.com
    4.3 km van Hotel De Maretak
    • Priceline
    2.1 km van Hotel De Maretak
    Salle de bain sur le même palier que la chambre et individuelle
    • Lol.travel
        • ZenHotels.com
        4.1 km van Hotel De Maretak
        Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
        Beoordeeld op 2 november 2023

Zoals steeds : alles tiptop ! Je voelt je er volledig thuis.
        Zeer vriendelijke eigenaars, niets is te veel voor hen, ontzettend lekkere keuken.
        Kortom : een echte aanrader!
        Tevens een zeer mooie omgeving voor fietstochtjes.

Datum van verblijf: oktober 2023
        Beoordeeld op 5 oktober 2023

Na dit tweede verblijf komt zeker een derde. De ontvangst, de gehele inrichting en het sublieme diner en bediening zijn bijna perfect. Ook de omgeving als fervent fietser is om van te dromen. Na meer den 50 j. B&B bezoeken behoort De Maretak zeker tot mijn top 3

Beoordeeld op 30 september 2023

Gastvrijheid was top, superlekker eten, zeer verzorgd hotel, afgesloten fietsenstalling met mogelijkheid om fietsen op te laden en wij hadden ook het mooi weer mee, dus kon niet beter! Wij gaan zeker nog eens terug!

Beoordeeld op 13 september 2023

opnieuw een zeer geslaagd verblijf in de Maretak
        Vriendelijk, zeer lekker eten, super bediening, rustig, kleinschalig
        mooie omgeving voor te fietsen
        zeer veel mogelijkheden
        wij waren hier voor de 3de keer en komen zeker nog terug

Beoordeeld op 21 augustus 2023

Mooie ligging . Rustig en aangenaam . Fijne ontvangst en zeer lieve gastvrouw . Lekker driegangenmenu . Goede aangepaste kamer voor personen met beperking .
        Kleinschalig hotel . Je maakt kontakt met andere gasten

Datum van verblijf: augustus 2023