Johan P

Beoordeling van Hotel De Maretak
5,0 van 5 bollen19 jul 2023 beoordeeld
Super goede B&B.
Lekker eten.
Lekker ontbijt met keuze eitje.
De eigenaars ontvangen u zeer vriendelijk.
Er is een map voorhanden met mooie fietsroutes.
Na het fietsen kan je ook nog genieten van een plons in het zwembad!
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
  • eDreams
2.2 km van Hotel De Maretak
1.4 km van Hotel De Maretak
  • Priceline
2.1 km van Hotel De Maretak
    1.8 km van Hotel De Maretak
    Gratis parkeren
    Salle de bain sur le même palier que la chambre et individuelle
      1.6 km van Hotel De Maretak
          • ZenHotels.com
          3.9 km van Hotel De Maretak
          Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
          Beoordeeld op 25 juni 2023 via mobiele applicatie

Dankzij een gekregen vivabox hier een nachtje verbleven. Toch altijd een beetje spannend afwachten of de eigenaars dit effectief wel appreciëren. Maar ja hoor, het onthaal was zeer vriendelijk en we werden netjes begeleid naar onze kamer. Bij het diner was ook alles tiptop. Omdat ik toch wel een moeilijke eter ben en bij 2 van de 3 gerechtjes een kleine aanpassing vroeg bleven de eigenaars heel vriendelijk en boden meteen alternatieven aan wat maakte dat het voor mij en mijn man een zeer geslaagd diner was! Onze avond hebben we afgesloten in de wellness waar we enorm van genoten hebben.

Het ontbijt is lekker en meer dan voldoende met een gedeelte buffet en een gedeelte service aan de tafel. Zo word je eitje vers klaargemaakt naar je eigen wensen.

Bedden zijn zeer comfortabel.
          Enig minpuntje vind ik persoonlijk de houten vloeren in de kamers hierdoor hoor je de buren stappen in de kamer. Ik ben een lichte slaper dus word dan ook snel wakker.

Verder is het een zeer rustig en aangenaam hotel. Door ons enthousiasme over de service in dit hotel hebben mijn ouders meteen ook beslist nog enkele dagen te boeken half augustus. Hopelijk genieten zij net zoveel als wij. Wij komen zeker nog eens terug!!

Datum van verblijf: juni 2023
          Beoordeeld op 10 juni 2023

Gezellig hotel, rustig gelegen en met een zeer goed restaurant.
          Elke ochtend een uitmuntend ontbijt.
          Vriendelijke uitbaters.
          Ter plaatse krijg je info over fiets en wandelroutes en andere activiteiten in de buurt

Datum van verblijf: mei 2023
          Beoordeeld op 23 mei 2023

heel aangenaam verblijf, zeer professioneel, vriendelijk en correct, toffe mensen,
          we gaan altijd graag terug!
          omgeving is uitnodigend, Maastricht, Hasselt Thorn, mooie stadjes om te bezoeken, maar vooral wandeling langs de Maasvallei is prachtig!

Datum van verblijf: mei 2023
          Beoordeeld op 27 april 2023

Culinair is dit verblijf een echte topper, zowel qua bediening als het eten; man en vrouw zijn goed op elkaar ingespeeld.
          We waren met zijn twaalven, dus het ganse hotel werd door ons afgehuurd.
          Enig minpuntje : mensen die moeilijk te been zijn gaan niet zo gemakkelijk de wenteltrap kunnen gebruiken.
          Issolatie tussen de kamers kan ook beter.

Datum van verblijf: april 2023
          Beoordeeld op 6 april 2023

Zeer vriendelijk,
          Alles was netjes,
          Zeer lekker eten: uitgebreid ontbijt en heel lekkere avondmaal . SUPER !
          Massage als gezichtsverzorging was zeer aangenaam.
          Was zeer behulpzaam en uitleg geven voor fietsen en wandelen in de omgeving 10 op 10
          ZEER MOOIE EN GOEIE 2 DAAGSE VAKANTIE GEHAD.
          Waarvoor hartelijke dank.
          Grtn