Steven D
Hamont-Achel, België

Een deugddoend verblijf op een rustige locatie

Beoordeling van Hotel De Maretak
5,0 van 5 bollen12 apr 2022 beoordeeld
Heerlijk rustig verblijf met lekkere maaltijd. De kamer was mooi. Het hotel ligt in een rustige straat. Voor ons een perfecte uitvalsbasis voor wandelingen langs de maas. Het diner was heerlijk. We hebben ervan genoten.
Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hotels.com
  • Priceline
2.1 km van Hotel De Maretak
    1.8 km van Hotel De Maretak
    Gratis parkeren
    Salle de bain sur le même palier que la chambre et individuelle
      1.6 km van Hotel De Maretak
          • ZenHotels.com
          3.9 km van Hotel De Maretak
          Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
          Beoordeeld op 4 april 2022

Wij waren hier 1 nachtje te gast en alles was prima in orde. Het ontbijt & het avondeten perfect ! Ook de wellness was een topper. Heel vriendelijke gastheer & gastvrouw met persoonlijke service.
          Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2022
          Beoordeeld op 9 november 2021

uitstekend verblijf gehad,super vriendelijke behulpzame mensen ,en een keuken die volgens ons een michelinster verdient, echt niets dan lof voor dit verblijf ,ook heel mooi gelegen juist aan de oude maasvallei ,ideaal om van daaruit te vertrekken voor de vele mooie fietstochten die daar zijn

Datum van verblijf: oktober 2021
          Beoordeeld op 4 oktober 2021

De gastheer is een uitstekende kok, vriendelijk en behulpzaam en best wel grappig. De gastvrouw dient alles perfect op en verwent haar gasten. Voor wie op zoek is naar sfeer en gezelligheid is de Maretak een aanrader. Voor ons was het bovendien de ideale uitvalbasis om te gaan fietsen.

Datum van verblijf: augustus 2021
          Beoordeeld op 3 oktober 2021

Vriendelijke en oprechte bediening. Goed bed, lekker eten, zwembad in de tuin. Fietsen kunnen gehuurd worden. De eigenaar kook voor de gasten. Een aanrader. Er is 1 aangepaste kamer op het gelijkvloers, de andere kamers zijn bereikbaar via een draaitrap.

Datum van verblijf: september 2021
          Beoordeeld op 3 oktober 2021

Enorm vriendelijke gedienstige uitbaters, die veel aandacht hebben voor hun klanten. Een mooie kamer en veel wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving. Ook een duik in het warme zwembad is altijd meegenomen.

Datum van verblijf: augustus 2021