Eddy
Opwijk, België

Gezellig hoteltje met super service

Beoordeling van Hotel De Maretak
4,0 van 5 bollen26 aug 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij waren hier voor 1 overnachting in half pension met een Bongobon, leuk dat er geen verschil gemaakt wordt met de andere klanten die rechtstreeks geboekt hadden.
We zijn hier aangenaam verrast geweest, zeer vriendelijke/behulpzame eigenaars,
Het ontbijt is super! en het dinner lekker.
Zeer leuke omgeving om te fietsen/wandelen. Wij komen hier zeker nog eens terug voor een paar dagen om te kunnen genieten van de andere faciliteiten zwembad/wellness.
Tip: probeer de lokale Gin eens….wij hebben alvast een fles meegenomen.
Datum van verblijf: augustus 2021
Kamertip: Als je moeilijk te been bent vraag een kamer op het gelijkvloers, er zijn er 2, de andere 4 op...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
    • Priceline
    4.3 km van Hotel De Maretak
    • Priceline
    2.1 km van Hotel De Maretak
    Salle de bain sur le même palier que la chambre et individuelle
    1.6 km van Hotel De Maretak
        • ZenHotels.com
        4.1 km van Hotel De Maretak
        Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
        Beoordeeld op 14 juli 2021

Alle kamers afgehuurd...zalig verblijf bij de perfecte gastheer en - vrouw. Heel lekker gegeten, genoten van de faciliteiten. Veel te doen aan activiteiten in de directe buurt.
        Super ontspannend weekend. Genoten van ons verblijf in bijzijn van kinderen en kleinkinderen. Zalig.

Beoordeeld op 11 juli 2021

We genoten van een fantastische driedaagse. Ontbijt, diner, sauna, wellness, alle uitleg die we kregen bij het plannen van een fietstocht of wandeling,.. allemaal picobello ! Een adres om te koesteren.

Beoordeeld op 11 juli 2021

Je wordt hier écht wel verwend-enorm vriendelijke mensen. Aanrader! We zijn hier al een aantal keren geweest en het is zoals thuiskomen. Je hebt van hieruit ook flink wat mogelijkheden om geweldige fietstochten te maken.

Beoordeeld op 11 juli 2021

Netjes, gezellig, super lekker eten, vriendelijk en op onze wenken bediend!
        Ook belangrijk, in deze Corona periode was alles veilig en regelmatig werd alles wat wij maar konden aanraken ontsmet, overal ontsmettingsmiddel beschikbaar.

Beoordeeld op 8 juli 2021

vriendelijk en behulpzaam
        wandelkaarten plus fietskaarten waren aanwezig
        nette kamers alles was er handdoeken zeepjes en zelfs badmantels
        lekker eten uitgebreid ochtend buffet
        een aanrader
        we komen terug