Philip592021
Merelbeke, België

Ideale uitvalsbasis

Beoordeling van Hotel De Maretak
5,0 van 5 bollen11 jul 2021 beoordeeld
We genoten van een fantastische driedaagse. Ontbijt, diner, sauna, wellness, alle uitleg die we kregen bij het plannen van een fietstocht of wandeling,.. allemaal picobello ! Een adres om te koesteren.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.4 km van Hotel De Maretak
  • Priceline
2.1 km van Hotel De Maretak
    1.8 km van Hotel De Maretak
    Gratis parkeren
    Salle de bain sur le même palier que la chambre et individuelle
      1.6 km van Hotel De Maretak
          • ZenHotels.com
          3.9 km van Hotel De Maretak
          Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
          Beoordeeld op 11 juli 2021

Je wordt hier écht wel verwend-enorm vriendelijke mensen. Aanrader! We zijn hier al een aantal keren geweest en het is zoals thuiskomen. Je hebt van hieruit ook flink wat mogelijkheden om geweldige fietstochten te maken.

Beoordeeld op 11 juli 2021

Netjes, gezellig, super lekker eten, vriendelijk en op onze wenken bediend!
          Ook belangrijk, in deze Corona periode was alles veilig en regelmatig werd alles wat wij maar konden aanraken ontsmet, overal ontsmettingsmiddel beschikbaar.

Beoordeeld op 8 juli 2021

vriendelijk en behulpzaam
          wandelkaarten plus fietskaarten waren aanwezig
          nette kamers alles was er handdoeken zeepjes en zelfs badmantels
          lekker eten uitgebreid ochtend buffet
          een aanrader
          we komen terug

Beoordeeld op 26 juni 2021

Gezellig kleinschalig hotel gerund door 2 passionele mensen met liefde voor mensen en hun vak. Ontbijt en diner heel verzorgd. Kamer zeer netjes, een aanrader en uitvalbasis voor wandelingen en fietstochten.

Datum van verblijf: juni 2021
          Beoordeeld op 19 juni 2021

Zeer goed ontvangen door deze geweldige eigenaars! Een mooi en gezellig hotelletje op wandelafstand van de oude Maas. Een waar vakantiegevoel! Pal in het Limburgs fietsparadijs. 20 minuten van Maastricht met de auto, slechts 5 minuten van maasmechelen village en connectera. Meer dan voldoende troeven om er een onvergetelijk verblijf van te maken. En 's avonds tot rust komen in de gezellige welness met een massage van de vrouw des huizes gevolgd door een heerlijk diner van gastheer Floris. Subliem!

Datum van verblijf: juni 2021
          Bedank 90.589