jacquesdeschepper

top

Beoordeling van Hotel De Maretak
5,0 van 5 bollen8 jul 2021 beoordeeld
vriendelijk en behulpzaam
wandelkaarten plus fietskaarten waren aanwezig
nette kamers alles was er handdoeken zeepjes en zelfs badmantels
lekker eten uitgebreid ochtend buffet
een aanrader
we komen terug
Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.4 km van Hotel De Maretak
Word beloond met One Key
  • Priceline
2.2 km van Hotel De Maretak
2.1 km van Hotel De Maretak
Gratis parkeren
Salle de bain sur le même palier que la chambre et individuelle
    1.6 km van Hotel De Maretak
      1.2 km van Hotel De Maretak
      2.0 km van Hotel De Maretak
      Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
      Beoordeeld op 26 juni 2021

Gezellig kleinschalig hotel gerund door 2 passionele mensen met liefde voor mensen en hun vak. Ontbijt en diner heel verzorgd. Kamer zeer netjes, een aanrader en uitvalbasis voor wandelingen en fietstochten.

Beoordeeld op 19 juni 2021

Zeer goed ontvangen door deze geweldige eigenaars! Een mooi en gezellig hotelletje op wandelafstand van de oude Maas. Een waar vakantiegevoel! Pal in het Limburgs fietsparadijs. 20 minuten van Maastricht met de auto, slechts 5 minuten van maasmechelen village en connectera. Meer dan voldoende troeven om er een onvergetelijk verblijf van te maken. En 's avonds tot rust komen in de gezellige welness met een massage van de vrouw des huizes gevolgd door een heerlijk diner van gastheer Floris. Subliem!

Bedank 90.589
      Beoordeeld op 16 juni 2021

Ik snap niet waarom er zoveel goede recensies zijn voor dit hotel. We voelden ons totaal niet gewenst.

De vegetarische opties die maanden op voorhand werd aangevraagd, was maar 1 keuze en niets anders. Mijn zus kreeg garnaal kroketten die naar curry smaakte en allesbehalve naar garnaal en dan spreek ik nog niet over de prijzen.

We hebben een massage geannuleerd wat voor hun helemaal geen probleem was, om dan achteraf te horen dat we eigenlijk annulatie kosten moesten betalen. Dit terwijl we zeker drie keer hebben gevraagd of we iets moesten bijbetalen en dat dit geen probleem was.

Het is ook alleen bereikbaar met de auto want van de busregelingen wisten ze niets over - laat staan dat ze wisten er een bus was -.

Ook onze kamer kraakte de hele tijd, de tv ging zo hoog dat we amper iets konden lezen, en het verhoogje - een klein trapje met een grote spleet tussen - zorgde voor omgeslagen enkels.

Achteraf hoorden we ook dat er blijkbaar over ons werd geklaagd. Niemand heeft ons ooit iets gezegd dus we weten niet wat we verkeerd zouden hebben gedaan. Alleen voor snobs toegelaten.

Datum van verblijf: juni 2021
      Eveline Geelen, Owner van Hotel De Maretak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2021

Beste Kell,

Het is niet onze gewoonte om op reviews te reageren maar bij deze moet er toch even een kanttekening gemaakt worden.

We begrijpen dat u boos bent omdat wij u gevraagd hebben om voor de overnachting te betalen die u gereserveerd heeft maar waarbij u niet bent komen opdagen. De kosten voor een "no show, staan heel duidelijk vermeldt op onze website en krijgt u te lezen wanneer u een reservatie maakt op onze site.

Een mailtje of telefoontje had dit alles kunnen voorkomen, maar u koos ervoor om ons niet te informeren. Zodoende moesten wij heel wat andere gasten weigeren aangezien wij volzet zaten.

U mag vinden dat de garnaalkroketten te veel naar curry smaakten, die er overigens niet in zit.
      U mag vinden dat de busregeling te wensen over laat, want er is inderdaad geen busverbinding op zondag.
      U mag vinden dat dat kleine trapje vervelend is, wij zijn een beschermd erfgoed en kunnen hier momenteel helaas geen oplossing voor vinden.

Wat u echter niet mag vinden is dat wij u een annulatiekost gevraagd hebben voor de beide massages die u reserveerde. Ookal annuleerde u deze slechts een uur voor aanvang, wij stemden toe dat u deze kostenloos mocht annuleren en hebben u hiervoor nooit een kost gevraagd. We hebben u er wel op gewezen dat we al bijzonder flexibel zijn geweest naar u toe, toen u het bedrag voor de no show niet wou betalen.

Te luidruchtig, zeer onvriendelijk, roken in het zwembad, ... worden inderdaad niet geapprecieerd. Niet door ons, maar ook niet door andere gasten. We zijn steeds vriendelijk gebleven, maar inderdaad zult u zich minder welkom hebben gevoeld.

Maar Kell, vriendelijkheid van ons en andere gasten staan echt niet gelijk aan snobisme.
      Iedereen is van harte welkom bij ons.

Met vriendelijke groeten,

Eveline en Floris,
      Hotel de Maretak.

Beoordeeld op 1 juni 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben een zeer goed, warm ontvangst gehad! Meteen een rondleiding en uitleg wat er allemaal aangeboden wordt.
      Mooie kamer die alles bevat wat je nodig hebt, zalig geslapen :)
      Super lekker eten en een zalige fietsroute gedaan met fietsen die we konden huren.
      Een grote aanrader en wij komen zeker terug!!

Datum van verblijf: mei 2021
      Beoordeeld op 30 mei 2021

Het uitzicht van onze kamer was,..........om het zacht uit te drukken slecht, niet meer dan een kale muur op nog geen 1 m van ons. Spijtig dat ik er geen weet van had , anders was de keuze snel gemaakt,....... andere kamer, of ander Hotel.
      Voor de rest was het eten en concept OK.

Datum van verblijf: mei 2021