Linda verbeke

Wij waren er al tweemaal.

Beoordeling van Hotel De Maretak
5,0 van 5 bollen31 aug 2020 beoordeeld
Kleinschalig en super hotel, vriendelijke uitbating en het ontbijt en diner voldoen ruimschoots. Lekker eten en correcte losse bediening. Bijzonder leuk om daar te verblijven. De streek is ideaal om te fietsen of te wandelen, shoppen kan je ook.
Wij komen terug in 2021 als corona geen roet in het eten strooit ....!
Datum van verblijf: september 2019
Kamertip: Kamer aan het zwembad achteraan het hotel.
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.2 km van Hotel De Maretak
5.5 km van Hotel De Maretak
    8.1 km van Hotel De Maretak
    Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
    Beoordeeld op 29 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zo fijn om hier telkens over de vloer te komen. Elke keer dat we komen worden we met open armen ontvangen. De gastvrouw
    is echt enorm vriendelijk. En de echtgenoot in de keuken maakt voortreffelijk lekker eten.
    Ook de sauna kan je telkens aangenaam tot rust komen. Zelfs met hapjes en drankjes maakt het relaxen in de sauna de kers op de taart.

Ook de omgeving met een leuke wandeling en fietsen, dat kan er perfect.

Voor mij een zekere aanrader en mijn 2de thuis.

Beoordeeld op 29 augustus 2020

We zijn heel goed ontvangen. Supervriendelijke uitbaters! Het diner was uitstekend. Slapen was wat minder door de stevige wind waardoor de dakpannen kletterden. Kamers zijn netjes en er was airco en tv.

Beoordeeld op 29 augustus 2020

Fijne mensen goede ontvangst en vooral zeer goede keuken hoog niveau van de chef des huizes
    Gezellig hotelletje leuk zwembad dicht bij Maasvallei leuk om fietsen en wandelen
    Zeker om terug te keren en door te vertellen

Beoordeeld op 28 augustus 2020

3 koppels maar geen bubbel. Mooi opgelost door de individuele tafels in een driehoek te zetten, bijna als rond een ronde tafel. Lekker eten, elke dag andere keuzes. En een goed ontbijt. We hebben genoten.

Beoordeeld op 28 augustus 2020

Fijne combinatie van gastvrije kleinschaligheid en klant-is-koning gevoel dat dit ondernemende je biedt. Wij konden met 5 koppels Covid-proof dineren met 5 tafeltjes van 2 op het buitenterras en perfect een groepsconversatie houden. Heerlijke keuken op basis van dagverse producten die dagelijks varieert. Leuke faciliteiten voor fietsers met een afsluitbare fietsenstalling waar je ook kon opladen. Absolute aanrader.