Herwig d
Brugge, België

zalige verblijfplaats voor fietsvakantie

Beoordeling van Hotel De Maretak
5,0 van 5 bollen13 jul 2020 beoordeeld
we verbleven 5 dagen met 2 koppels in de Maretak, Gastvrouw Evelyne ontvangt en bedient je vriendelijk! haar man is een schitterende kok! we tekenden in op half-pension, en werden verwend op heerlijke avondmalen. een 3-gangenmenu om van te likkebaarden! Ook een leuk buffet als ontbijt. Er zijn slechts een 5-tal kamers, waardoor je nooit de drukte ervaart van een groot hotel. Ze onderscheiden zich door een persoonlijke en vriendelijke aanpak, er is ook een zwembad(gratis), en een wellnessruimte (betalend). ook een berging voor de fietsen, met voldoende stopcontacten om de batterij op te laden ! de ligging van de maretak is dichtbij de Maas en de fietsknooppunten. Aanbevolen! Je kan er ook fietsen huren.
Datum van verblijf: juli 2020
Kamertip: beneden is er een kamer toegankelijk voor minder mobiele mensen.
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.4 km van Hotel De Maretak
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • eDreams
2.2 km van Hotel De Maretak
    1.8 km van Hotel De Maretak
    2.1 km van Hotel De Maretak
    Salle de bain sur le même palier que la chambre et individuelle
      1.6 km van Hotel De Maretak
          • ZenHotels.com
          3.9 km van Hotel De Maretak
          Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
          Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben 2 heerlijke dagen/nachten in dit fijne kleine hotel gehad.
          Het diner gebruikt, erg lekker!
          Goed ontbijt buffet en genoeg drankjes in voorraad die je zelf kon pakken, fijn dat ze vertrouwen in hun gasten hebben. Want gewoon zelf opschrijven wat je genomen hebt.
          Wij verbleven in de ruime kamer met uitzicht op het zwembad.
          Onze rekening €330,- voor 2 overnachtingen met ontbijt. 1x 3 gangen menu incl wijn.
          Diverse drankjes, chips genuttigd.
          Voor 2 personen alles. Ik zeg: niks mis mee !
          Bedankt voor een fijn verblijf....

Datum van verblijf: juni 2019
          Beoordeeld op 15 april 2019

Dit is een klein , bijna privé hoteletje. Zeer aanspreekbare jonge eigenaars, alles was top in orde. We hebben bij hun ook het avondeten genomen: échte kwaliteit, lekker en de prijs viel mee. Niets was te veel gevraagd: ander sausje bij het hoofdgerecht, een speciaalbiertje ipv de wijn, dessert dat niet in de menu stond: en zonder meerprijs.
          In de buurt kan je fietsen en wandelen, je kan ook fietsen huren die ze tot het hotel brengen.
          De uitbaters waren zeer vriendelijk, en hun kleine zoon was super schattig.

Datum van verblijf: maart 2019
          Beoordeeld op 12 april 2019 via mobiele applicatie

Genoten van een weekendje weg met ons 2. Heel hartelijk ontvangen door de lieve eigenaars en hun zoontje, goed geslapen in de verzorgde kamers en genoten van de verse en lekkere maaltijden. Overdag genoten van een zalig fietstochtje langs de Maas ... wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2019
          Beoordeeld op 3 maart 2019

Dit weekend hebben we doorgebracht in Hotel De Maretak. Zeer vriendelijke uitbaters die alles in het werk stellen om hun gasten een goed gevoel te geven. Niets is teveel voor hen! Wij hadden een formule half pension + drinken tijdens de maaltijd. Een absolute aanrader! Echt lekker en verzorgd eten & genoeg te drinken. Kamer niet echt groot maar netjes en in orde. Dit kleinschalig hotel is veel meer waard dan de 2 sterren die het momenteel heeft!

Datum van verblijf: maart 2019
          Beoordeeld op 5 september 2018

B&B, maar met alle kwaliteiten van een heel goed hotel. Uitstekend gelegen voor een fietstochtje in de Maasvallei. Rijke keuze bij het ontbijt, en ook het avondmaal was uiterst verzorgd. Zeer vriendelijke en sympathieke gastheer en -vrouw. Ook bij ons kleine gezondheidsprobleempje stonden zij ons zeer hartelijk bij.

Datum van verblijf: augustus 2018