Hilde318
Goirle, Nederland

Super! Relaxt verblijf

Beoordeling van Hotel De Maretak
4,0 van 5 bollen28 jun 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hebben 2 heerlijke dagen/nachten in dit fijne kleine hotel gehad.
Het diner gebruikt, erg lekker!
Goed ontbijt buffet en genoeg drankjes in voorraad die je zelf kon pakken, fijn dat ze vertrouwen in hun gasten hebben. Want gewoon zelf opschrijven wat je genomen hebt.
Wij verbleven in de ruime kamer met uitzicht op het zwembad.
Onze rekening €330,- voor 2 overnachtingen met ontbijt. 1x 3 gangen menu incl wijn.
Diverse drankjes, chips genuttigd.
Voor 2 personen alles. Ik zeg: niks mis mee !
Bedankt voor een fijn verblijf....
Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.4 km van Hotel De Maretak
    5.5 km van Hotel De Maretak
    Restaurant
    Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
    Beoordeeld op 15 april 2019

Dit is een klein , bijna privé hoteletje. Zeer aanspreekbare jonge eigenaars, alles was top in orde. We hebben bij hun ook het avondeten genomen: échte kwaliteit, lekker en de prijs viel mee. Niets was te veel gevraagd: ander sausje bij het hoofdgerecht, een speciaalbiertje ipv de wijn, dessert dat niet in de menu stond: en zonder meerprijs.
    In de buurt kan je fietsen en wandelen, je kan ook fietsen huren die ze tot het hotel brengen.
    De uitbaters waren zeer vriendelijk, en hun kleine zoon was super schattig.

Datum van verblijf: maart 2019
    Beoordeeld op 12 april 2019 via mobiele applicatie

Genoten van een weekendje weg met ons 2. Heel hartelijk ontvangen door de lieve eigenaars en hun zoontje, goed geslapen in de verzorgde kamers en genoten van de verse en lekkere maaltijden. Overdag genoten van een zalig fietstochtje langs de Maas ... wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2019
    Beoordeeld op 3 maart 2019

Dit weekend hebben we doorgebracht in Hotel De Maretak. Zeer vriendelijke uitbaters die alles in het werk stellen om hun gasten een goed gevoel te geven. Niets is teveel voor hen! Wij hadden een formule half pension + drinken tijdens de maaltijd. Een absolute aanrader! Echt lekker en verzorgd eten & genoeg te drinken. Kamer niet echt groot maar netjes en in orde. Dit kleinschalig hotel is veel meer waard dan de 2 sterren die het momenteel heeft!

Datum van verblijf: maart 2019
    Beoordeeld op 5 september 2018

B&B, maar met alle kwaliteiten van een heel goed hotel. Uitstekend gelegen voor een fietstochtje in de Maasvallei. Rijke keuze bij het ontbijt, en ook het avondmaal was uiterst verzorgd. Zeer vriendelijke en sympathieke gastheer en -vrouw. Ook bij ons kleine gezondheidsprobleempje stonden zij ons zeer hartelijk bij.

Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf. Supervriendelijk koppel die er alles aan doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en de gasten te verwennen.
    De kamers zijn erg verzorgd en hebben toiletartikelen en goede haardroger
    Het diner was heerlijk met versbereide gerechten die heel mooi gepresenteerd werden. Het aangepaste drankforfait was royaal
    Het ontbijt was meer dan voldoende en lekker. Met veel plezier wordt een eitje voor je klaargemaakt en krijg je verse fruitsla

Ideaal gelegen voor mooie wandelingen in een prachtig natuurgebied

Datum van verblijf: augustus 2018