ValerieDV
Kalken, België

Ontspannen weekendje weg

Beoordeling van Hotel De Maretak
4,0 van 5 bollen12 apr 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Genoten van een weekendje weg met ons 2. Heel hartelijk ontvangen door de lieve eigenaars en hun zoontje, goed geslapen in de verzorgde kamers en genoten van de verse en lekkere maaltijden. Overdag genoten van een zalig fietstochtje langs de Maas ... wij komen zeker terug!
Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hotels.com
  • eDreams
2.2 km van Hotel De Maretak
1.4 km van Hotel De Maretak
2.1 km van Hotel De Maretak
    1.8 km van Hotel De Maretak
    Gratis parkeren
    Salle de bain sur le même palier que la chambre et individuelle
      1.6 km van Hotel De Maretak
          • ZenHotels.com
          3.9 km van Hotel De Maretak
          Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
          Beoordeeld op 3 maart 2019

Dit weekend hebben we doorgebracht in Hotel De Maretak. Zeer vriendelijke uitbaters die alles in het werk stellen om hun gasten een goed gevoel te geven. Niets is teveel voor hen! Wij hadden een formule half pension + drinken tijdens de maaltijd. Een absolute aanrader! Echt lekker en verzorgd eten & genoeg te drinken. Kamer niet echt groot maar netjes en in orde. Dit kleinschalig hotel is veel meer waard dan de 2 sterren die het momenteel heeft!

Datum van verblijf: maart 2019
          Beoordeeld op 5 september 2018

B&B, maar met alle kwaliteiten van een heel goed hotel. Uitstekend gelegen voor een fietstochtje in de Maasvallei. Rijke keuze bij het ontbijt, en ook het avondmaal was uiterst verzorgd. Zeer vriendelijke en sympathieke gastheer en -vrouw. Ook bij ons kleine gezondheidsprobleempje stonden zij ons zeer hartelijk bij.

Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf. Supervriendelijk koppel die er alles aan doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en de gasten te verwennen.
          De kamers zijn erg verzorgd en hebben toiletartikelen en goede haardroger
          Het diner was heerlijk met versbereide gerechten die heel mooi gepresenteerd werden. Het aangepaste drankforfait was royaal
          Het ontbijt was meer dan voldoende en lekker. Met veel plezier wordt een eitje voor je klaargemaakt en krijg je verse fruitsla

Ideaal gelegen voor mooie wandelingen in een prachtig natuurgebied

Beoordeeld op 3 augustus 2018

Het is gelegen in een heel rustige buurt.Heel vriendelijk onthaal, de kamer is basic maar met alle comfort dat je nodig hebt. Genoten van van het zwembad en een verzorgde welness. Een dikke pluim voor het lekkere eten. Wehadden een fijn verblijf van begin tot eind. Doe zo verder!!!!! Wij komen zeker nog terug!!!!!

Beoordeeld op 22 juni 2018

Fietsweekendje geboekt met een 'wonderbox'. Heel vriendelijk onthaal, s'avonds kregen we een lekker avondmaal voor geschoteld bereid door de eigenaar. De kamer was vernieuwd, heel proper, klein. Er is een fietsstalling waar je je electrische fietsen kan opladen. Dat de maas-streek een mooie fiets- en wandelstreek is moet niet meer verteld worden. Ga zeker nog eens terug...

Datum van verblijf: juni 2018