astrid j
almere

Belgische gastvrijheid

Beoordeling van Hotel De Maretak
4,0 van 5 bollen16 nov 2016 beoordeeld
Heerlijke persoonlijke ontvangst op een rustige locatie. Mooie kamer, warme nieuwe douche en lekker bed.
Eten was lekker en mooi opgediend met een lekker glas wijn.
Volgende ochtend een heerlijk ontbijt met warm croissantje!
Chapeau!
Datum van verblijf: november 2016
Kamertip: Er is volgens mij geen lift.
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.2 km van Hotel De Maretak
  • Hotels.com
5.8 km van Hotel De Maretak
Meer hotels in Dilsen-Stokkem bekijken
Beoordeeld op 16 november 2016

Ligt wat op een vergeten plaats maar toch niet zo ver van steden als Maastricht en Aken. Voor te fietsen ideaal aan Maasvallei. Ook Valkenburg ligt dicht bij. Geen goede parkeerplaats maar omdat het een rustige buurt is kan het geen kwaad dat wagen voor de gevels van de buren staan.

Beoordeeld op 15 november 2016

Hartelijke ontvangst , de kamer viel wat tegen , niet echt gezellig ,maar wel proper, met 2 rare trapjes van de badkamer naar de slaapkamer, gevaarlijk als je 's nachts naar toilet moet.
De sauna moest nog opgezet worden bij aankomst rond 16:00 uur en is niet inbegrepen in de prijs van de kamer met ontbijt, er wordt een meerprijs aangerekend van 100 € voor gebruik van de sauna . het avondeten was zeer goed keuze uit eend of vis, het ontbijtbuffet was ook heel goed en uitgebreid , en we kregen ook spek met gebakken eitjes.Er is buiten een proper zwembad , waar we geen gebruik van konden maken door het slechte weer. algemeen is het hotelletje wel een aanrader

Beoordeeld op 17 oktober 2016 via mobiele applicatie

Enkel superlatieven voor dit weekend. Prima kamer met mooi zicht op het zwembad, lekker tafelen, zalige wellness en massage. De omgeving heeft zeer veel mogelijkheden, zowel bij goed als slecht weer. Shoppen, karting, mountainbike en wandelen in nationaal park hoge kempen, enz. Maar vooral de enorme gastvrijheid van Eveline, Floris en baby Gilles blijven voor altijd bij. Jullie doen het echt met hart en ziel. We komen zeker terug want een weekendje was te kort om alles te kunnen beleven

Beoordeeld op 10 oktober 2016

Zeer aangenaam verblijf!
Hartelijk ontvangst.
Je kan er volop genieten van de rust.
Mooie rustige gezellige kamer. Ook zeer netjes.
Voor het avondeten is de keuze beperkt, maar dit stoorde ons zeker niet. Ze zijn bereid zich aan te passen aan je wensen indien je een allergie hebt of iets niet lust. Het eten was zeer verzorgd en lekker.
Het ontbijt was in orde. De keuze is niet super uitgebreid, maar zeker genoeg. Ook dit moest zeker niet meer zijn. Je gaat alvast niet met honger van tafel :) Broodjes, croissants, vers fruitsap,...
Wij hebben enorm genoten van ons verblijf en raden dit zeker aan!

Beoordeeld op 6 oktober 2016

Avondeten was heel lekker, maar de prijs was navenant. Ontbijt was goed.

De kamer was claustrofobisch, raam in het dak zicht op een muur. Helemaal niet aangenaam.

Het geheel is aan een opfrisbeurt toe.

Wel heel vriendelijke uitbaters, die er hopelijk toch iets mooiers van maken.

Zeker geen 9 waard.