“Geweldig”

Vivendum Restaurant - Hostellerie
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Dilsen-Stokkem
17 oktober 2023 beoordeeld

Geweldige ervaring. Mooie zaak, vriendelijke en professionele bediening. We werden gastvrij ontvangen en naar onze tafel begeleid. Het duurde echter even voordat wij gevraagd werden om een aperitief.
Prijs- kwaliteit meer dan in orde. Mooie gerechten, klassieke keuken met een twist. Wij komen zeer zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer

29 mei 2023 beoordeeld

Een van de eerste mooie dagen van het jaar en wij hadden het geluk buiten te kunnen zitten.
Pluim aan het personeel die dit 2x per dag moet doen.
Snap eerdere reviews niet die gewag maken van te weinig eten of wijn.
Dit was zeker niet het geval. Heel lekker en aangenaam, geen storende dingen, prijs kwaliteit zeker in orde.

Datum van bezoek: mei 2023
13 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Even zoeken naar een parkeerplaats in een pittoreske omgeving van de ‘Oude Maas’.
Volledige bezetting tijdens een doordeweekse lunchperiode.
Vriendelijke verwelkoming van een vrouwelijke gastvrouw.
Openen met een mocktail voor allen ( Tournee General) bestaande uit limoensap en komkommer. Super! Jammer dat er weinig volwaardige non-alcolische alternatieven ( buiten frisdrank) waren voor elk gerecht van het vijfgangenmenu.

Food:
Om het kort te houden: topgerechten, prachtig gepresenteerd, Michelinsterwaardig!

Alleen bleef het belevinggevoel achterwege, ook omwille van het gebrek van leuke interactie met de mannelijke bediening.
Het was nogal ‘sec’.

Mijn hoge verwachtingen werden toch niet helemaal ingelost.
Desalniettemin een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2023
4 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Akoestiek is vreselijk
Alle gerechten waren overgoten met te rijkelijke sausen
Wijnglas werd heel karig geschonken en zeer prijzig

Datum van bezoek: februari 2023
14 november 2022 beoordeeld

Top prestatie van de gerechten een fijne combinatie van smaken van de amuse tot het dessert.Ook een dikke duim voor het personeel gedienstig gereserveerd maar zeer aangenaam personeel

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die Vivendum Restaurant - Hostellerie bekeken, bekeken ook

Opglabbeek, Limburg Province
Dilsen-Stokkem, Limburg Province

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

In Vivendum Restaurant - Hostellerie geweest? Deel je ervaringen!