“Lekker eten en super vlotte vriendelijke bediening.”

Vivendum Restaurant - Hostellerie
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Dilsen-Stokkem
29 mei 2023 beoordeeld

Een van de eerste mooie dagen van het jaar en wij hadden het geluk buiten te kunnen zitten.
Pluim aan het personeel die dit 2x per dag moet doen.
Snap eerdere reviews niet die gewag maken van te weinig eten of wijn.
Dit was zeker niet het geval. Heel lekker en aangenaam, geen storende dingen, prijs kwaliteit zeker in orde.

Datum van bezoek: mei 2023

13 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Even zoeken naar een parkeerplaats in een pittoreske omgeving van de ‘Oude Maas’.
Volledige bezetting tijdens een doordeweekse lunchperiode.
Vriendelijke verwelkoming van een vrouwelijke gastvrouw.
Openen met een mocktail voor allen ( Tournee General) bestaande uit limoensap en komkommer. Super! Jammer dat er weinig volwaardige non-alcolische alternatieven ( buiten frisdrank) waren voor elk gerecht van het vijfgangenmenu.

Food:
Om het kort te houden: topgerechten, prachtig gepresenteerd, Michelinsterwaardig!

Alleen bleef het belevinggevoel achterwege, ook omwille van het gebrek van leuke interactie met de mannelijke bediening.
Het was nogal ‘sec’.

Mijn hoge verwachtingen werden toch niet helemaal ingelost.
Desalniettemin een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2023
4 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Akoestiek is vreselijk
Alle gerechten waren overgoten met te rijkelijke sausen
Wijnglas werd heel karig geschonken en zeer prijzig

Datum van bezoek: februari 2023
14 november 2022 beoordeeld

Top prestatie van de gerechten een fijne combinatie van smaken van de amuse tot het dessert.Ook een dikke duim voor het personeel gedienstig gereserveerd maar zeer aangenaam personeel

Datum van bezoek: oktober 2022
26 juli 2022 beoordeeld

Zoals je mag verwachten van deze zaak waren de gerechten van amuses tot het dessert allemaal gerafinneerd en mooi op smaak gebracht.
Ook volgde de bediening goed en kwamen zowel de gerechten alsook de drank op een gezapig tempo. Er was echter wel een valse noot in wat anders een schitterende avond had kunnen zijn en het was niet de regen die plots kwam.
De sommelier van dienst had blijkbaar zijn dagje niet of heeft niet zo goed opgelet.
Nu eerlijk gezegd, hielp de wijnkeuze van het wijnarrangement hem ook niet meteen. Niet dat de wijnen slecht waren, maar eerder teleurstellend voor zo'n zaak. Daar waar we door de gerechten van onze sokken werden geblazen, belanden we met de geserveerde wijnen weer met beide voetjes op de grond.
In zaken met een veel bescheidenere uitstraling (alsook prijskaartje) krijg je doorgaans een veel mooier aanbod bij het wijnarrangement.
Bovendien was de attitude van onze sommelier niet van dien aard dat hij deze relatief magere keuze compenseerde, integendeel. Zelfzeker zijn is één ding, arrogant zijn is wat anders. Misschien kwam deze misplaatse 'assertiviteit' doordat de chef die avond in de verste verten niet te zien noch aanwezig bleek te zijn. Een voorbeeld: als we naar de toetsen in een gin vragen, antwoorden dat dat het geheim van de fles is, helpt de klant niet vooruit in zijn keuze. Het strafste was dat hij erin presteerde om helemaal op het einde bij de dessertwijn gewoon verkeerdelijk refereerde, zelfs nadat ik hem er tweemaal vriendelijk had op gewezen dat de basis wel degelijk een grenache was. Soms moet je ook gewoon zaken kunnen toegeven, wel ik heb toegegeven dat we heerlijk hebben gegeten.

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die Vivendum Restaurant - Hostellerie bekeken, bekeken ook

Opglabbeek, Limburg Province
Dilsen-Stokkem, Limburg Province

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

In Vivendum Restaurant - Hostellerie geweest? Deel je ervaringen!