“Culinair genieten.”

Prijsklasse: € 16 - € 52
Beschrijving: Restaurant met pure en verse producten
Beschrijving: Restaurant met pure en verse producten
4 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met leuke vrienden culinair gaan geniet bij Pure Genot. Een naam die je heel letterlijk mag nemen.
Elk gerecht van het heerlijke menu waren mooie kunstwerkjes, smaken waren zorgvuldig gebalanceerd.
Een aanrader voor elkeen die van lekker tafelen houdt. Het heeft ons bijzonder goed gesmaakt.
Bedankt voor een fijne avond en tot snel.

Datum van bezoek: november 2023

17 september 2023 beoordeeld

Dit is een verademing in het restaurant landschap. Wij genoten van het 4 gangen menu, kraakverse producten., prachtige presentatie en excellente bediening.
Een aanrader!!
Wij gaan zeker terug.

Datum van bezoek: september 2023
18 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was echt genieten, vriendelijke en professionele bediening, lekker culinair eten, kader... bedankt voor de geslaagde avond

Datum van bezoek: juli 2023
13 februari 2023 beoordeeld

Deze dames hebben de naam van hun restaurant en B&B goed gekozen. Het was puur genieten. Alles tot in de puntjes verzorgd en er wordt alles gedaan om het u naar je zin te maken. Pure verwennerij. Wij komen zeker terug. Laurent en Diana.

Datum van bezoek: februari 2023
12 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Terug Super verwent geweest met heerlijke gerechten. Kunstwerkjes op het bord....smaakbommetjes in de mond.
Gewoonweg Heerlijk!!
Proficiat An en Emilia.

Datum van bezoek: december 2022

Reizigers die 'T Pure Genot bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In 'T Pure Genot geweest? Deel je ervaringen!