“Voor herhaling vatbaar”

Geclassificeerd als nr. 2 van 24 Restaurants in Dilsen-Stokkem
Beschrijving: Restaurant met pure en verse producten
Beschrijving: Restaurant met pure en verse producten
19 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke mensen met top bediening , culinair genieten kan je hier , allemaal top producten en zo lekker , kom zeker eens proeven 😋

12 juni 2022 beoordeeld

Een aanrader , een moderne keuken met gebruik van streekproducten .
Vriendelijke bediening , mooie zaak met buitenterras .
Keuze tussen menu en a la carte met aangepaste wijnen of bieren .

8 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden via een patient gehoord dat dit een goede keuze is.
Bij binnenkomst viel het interieur een beetje steriel aan.
Het was mooi weer dus we konden buiten zitten.De bediening was slecht, we moesten om navulling van drank vragen en niemand kwam bijvullen.
Voor het eerste gerecht moesten we een uur wachten,verder moesten we op alles heel lang wachten.
De kwaliteit van het eten was perfect.
De organisatie klopt niet.

9 mei 2022 beoordeeld

Heel aangenaam verrast alles was top gewoon !! Alles kwam vlot en de smaken zaten goed !! Top dessert !

Datum van bezoek: mei 2022
22 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst en mooi interieur.
Jammer genoeg wel teleurstellend qua bediening en smaak gerechten.

Lang wachten (50/60min) tussen de verschillende gerechten, gerechten hadden weinig smaak en waren niet altijd warm.

We hadden constant lege glazen en moesten steeds vragen om drinken te mogen bestellen. Jammer aangezien je steeds de aandacht moest zoeken voor een personeelslid. Ik denk dat ze de capaciteit niet aankonden.

Redelijk prijzig restaurant die niet voldoet aan de verwachting.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die 'T Pure Genot bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In 'T Pure Genot geweest? Deel je ervaringen!