“Top”
Beoordeling van La Villa

La Villa
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Brakel
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en vriendelijke mensen.
Gastvrouw en kok mogen terecht fier zijn. Restaurant ligt in een mooie omgeving.
Wij komen terug !

15 augustus 2018 beoordeeld

slechte culinaire ervaring, ondanks de verschillende menu hebben we beiden moeten overgeven, voor ons zal het bij een éénmalig bezoek blijven

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten op het mooie terras midden in het prachtig park. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. De typisch Italiaanse suggesties waren voltreffers. Hier komen we nog terug!

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze avond gaan eten met familie, zeer norse, weinig vriendelijke ontvangst van de gastvrouw. Op randje van onbeleefd zelfs. Weinig geïnspireerde pizza, zeker geen Italië-gevoel, geen culinaire topper alleszins. Lange tijd met de leeggegeten borden blijven zitten, tot groot vermaak van wedpen en vliegen.Tot 3 maal gevraagd naar de kaart voor een dessert, en eens de kaart ontvangen werd er ook niet meer opgenomen. We zijn dan maar op ons eigen terras de avond gaan afsluiten. Gelukkig was het decor heel aangenaam en konden de beide kinderen pelen tussen de schaduwrijke bomen tijdens ons wachten.
Teleurstellend, zeker in vergelijk met een vorig bezoek.

Donatella D, Proprietario van La Villa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2018

Grazie lo stesso!!! Spero di rivederla presto nel nostro ristorante!!! Buona giornata!!!

1 juli 2018 beoordeeld

Mooie locatie, vlotte bediening, kwaliteitsvolle maaltijd, Maar te kleine porties.
Softdranken veel te duur (3.50 voor een cola).
Restaurant veranderwoordelijk allen vriendelijk tegen de vaste klanten, nieuwe klanten werden vlot , zakelijk en koel ontvangen.

Reizigers die La Villa bekeken, bekeken ook

Brakel, Oost-Vlaanderen

In La Villa geweest? Deel je ervaringen!