“Een positieve culinaire noot in deze moeilijke Corona periode”
Beoordeling van The Phlox

The Phlox
Geclassificeerd als nr. 6 van 15 Restaurants in Brakel
20 maart 2020 beoordeeld

Als regelmatige bezoekers van Resto The Phlox waren we reeds met hart en ziel overtuigd van de culinaire geneugtes in deze zaak...
Maar ook nu in deze moeilijke periode van Corona crisis werden we opnieuw culinair verrast... superlekkere kreeftjes afgehaald, alles erop en eraan... gewoon lekker genieten voor een faire prijs!
Ik raad iedereen de traiteur-gerechten aan... ik zou zeggen allen bestellen om alzo Dieter en Danitda een hart onder de riem te steken!
Rudy en Carine - Zwalm

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld

Aangenaam kader, vlotte en vriendelijke bediening. Correct menu met uitgebreide keuze. Is ons zeer goed bevallen. Ondanks de verschillende keuze's is alles vlot en correct aan tafel gebracht, chapeau voor de keuken!

Datum van bezoek: februari 2020
9 januari 2020 beoordeeld

Doorverwezen door ander restaurant dat volboekt was en zalig terecht gekomen. Onverwacht pareltje! Leuk en warm kader, zeer lekker gegeten en vriendelijk bediend. Staat zeker op ons lijstje om terug te gaan !

Datum van bezoek: januari 2020
12 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

The Phlox is een gezellig restaurant met een goede bediening en correcte gerechten. Prijs/kwaliteitsverhouding kan ietsje beter denk ik maar wel nog ok.
Grootste minpunt waar ik door een andere bezoeker werd voor gewaarschuwd was geurhinder vanuit de toiletten. De drie tafelgenoten vonden dit ook heel opmerkelijk en sterk storend.
Voor wie graag wat ruimte heeft is dit restaurant minder geschikt.

Datum van bezoek: oktober 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden van verscheidene mensen gehoord dat het echt top-kwaliteit was en een goede prijs-kwaliteit verhouding had. Misschien was die verhouding in het begin wel zo, maar nu vond ik dit toch niet meer het geval.
Niet elk bord van hetzelfde gerecht is even perfect. Varkensvlees dat te rosé gebakken was hebben ze wel zonder probleem bij gebakken.
Dessert was beetje ontgoocheld.
Prijs/kwaliteit vonden wij het zeker niet waard.
Misschien lagen onze verwachtingen te hoog, waardoor we op onze honger bleven zitten voor de wow-factor.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die The Phlox bekeken, bekeken ook

Brakel, Oost-Vlaanderen

Brakel, Oost-Vlaanderen

In The Phlox geweest? Deel je ervaringen!