3 weken geleden beoordeeld

Hartelijke ontvangst, en pluspunt voor ons uitbaatster met West-Vlaamse roots. Overal in de B&B cosy hoekjes, zowel binnen als buiten. Je geniet er echt van de rust, je kan in de jacuzzi, er is infraroodsauna. Als je dorst hebt is er de goedgevulde honestybar. In de kamer nespressoapparaat , Appletv en zeker voldoende stopcontacten. De ontbijtformule is een echt pluspunt, je kiest 's avonds uit een lijstje wat je 's morgens wenst, zo gaan ze verspilling tegen, maar het aanbod is wel heel groot. Wij logeerden hier 2 nachten en hadden het hier echt naar onze zin, Sophie en haar man doen dit met hart en ziel!

Datum van verblijf: augustus 2020
Ryckman Sophie, Eigenaar van Art B&B A L'AISE, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Bedankt voor de mooie review en top dat jullie het zo naar jullie zin hadden. Dat doet ons deugd dit te lezen ! mvg
Sophie en Agim

Beoordeeld op 6 juli 2020

Wij zijn met de schoonouders, onze kinderen en de tante gaan logeren bij à l'aise. Mijn schoonouders hadden het afgehuurd als vakantiewoning met ontbijt. Prachtige ruime kamers met alles erop en eraan. Alles op en top proper. We hebben ook gebruik gemaakt van de jacuzzi en de sauna. Perfect in orde. Het ontbijt was ruim, lekker en uitgebreid. De kinderen hebben met spijt afscheid genomen van hun nieuwe vriend Maaike de hond. Uren hebben ze kunnen spelen met haar! In de buurt is er voldoende te doen en 's avonds kan je na je wandeling gebruik maken van de gas-BBQ om zelf eten te maken. Ideaal!

5 sterren waard en vooral voor en door de vriendelijke eigenaars!

Kamertip: Alle kamers zijn van dezelfde grootte en kwaliteit. Zij verschillen enkel in naam en stijl.
Datum van verblijf: juli 2020

Bedankt voor de mooie review . Had spijtig genoeg nog niet eerder de tijd deze te lezen. Tot later :) Groetjes Sophie en Agim

Beoordeeld op 30 juni 2020

Heel prettig verblijf.

Normaal gingen we 20 April maar omwille van Covid kon dit uiteraard niet doorgaan.
De eigenaars waren heel behulpzaam en gaven ons verschillende opties, we kozen voor een bon jaar geldig voor de B&B.

Dan zijn we eind juni geweest. En het was een heel prettig verblijf met super vriendelijke eigenaars en hond:)
Heel leuke kamer ( Barvaux ) en alles heel netjes.
Er is buiten ook een heel leuke ruimte om te zitten en je kan de yacuzzi en sauna huren ( best opvoorhand aanvragen ).

Ze hebben ook een heel lieve hond die graag de gasten wel eens komt bekijken:)
Het onbijt is ook zeer prettig en lekker.
Dit wordt allemaal aan tafel gebracht en je krijgt nog een optie voor een eitje met spek te kiezen.

Er werd ook heel veillig omgegaan met corona maatregelen en was niks op aan te merken.
Er stond overal wel een bus ontsmettingsmiddel ( in gemeenschappelijke eetzaal en kamer )

De tv in de kamers is via apple tv.
Met een ingelogd Netflix en VTM go account, kan je hiervan makkelijk iets kijken ( denk dat er alleen kabel-tvv is voor de tv in gemeenschappelijke ruimte ):)

Er is ook genoeg in de buurt te doen, met Barvaux, Durbuy en La roche in de buurt.

Kortom een echte aanrader!

Kamertip: Barvaux is een leuke kamer!
Datum van verblijf: juni 2020

Super dat jullie het naar jullie zin hadden. Had helaas door de drukte nog niet de tijd te antwoorden. Bedankt voor de mooie review . Misschien tot nog eens . Met vriendelijke groeten Sophie en Agim

Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit is een droom locatie door de gastvrouw en heer perfect geschikt voor zen allen... super proper en gezellig,
dan hebben wij het nog niet gehad over een eerste klasse ontbijt aan tafel bediening,
Hemel op aarde

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 9 februari 2020

Wij zijn via een bongo bon hier terechtgekomen. Het was een zeer aangenaam verblijf met zeer lekker eten, er wordt ook rekening gehouden met uw allergie! De gourmet was superlekker! Kamers zijn proper en leuk ingericht. De eigenaars zijn superlieve mensen, het is dus zeker een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2020
sophie682013, Eigenaar van Art B&B A L'AISE, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Hartelijk dank voor de fijne review . Het was heel leuk jullie op bezoek te hebben !
mvg
sophie en agim