“Lekker gegeten.”

Le Karawa
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Barvaux
Keukens: Europees
19 augustus 2021 beoordeeld

Zowel de steak champignons als de mosselen waren lekker.
Een tip: reserveren. ( dit hadden we gedaan)
Het restaurant zat vol.

12 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten buiten op het terras achteraan. Vlotte bediening, mooi gepresenteerd en lekker. De peperroomsaus mocht wel wat meer gekruid zijn. Jammer dat er veel werd gerookt op het terras.

1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker mosselen met friet gegeten. Ook de steak was uitstekend bereid. Porties precies goed, vriendelijke (Nederlands sprekende) bediening, goede prijs-kwaliteit. Parkeren kan om de hoek. Knap dat ze zo kort na de overstromingen weer open zijn.

27 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke mensen - heel lekker gegeten - bediening ook in het Nederlands!
Prijs kwaliteit dik in orde!!!!!!!

Datum van bezoek: juni 2021
12 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier op aanraden van de campinguitbater van les rocher de glawans terecht! Heerlijke, verzorgde gerechten voor een eerlijke prijs! Vriendelijke ontvangst en bediening! Reserveren is aangeraden, we komen zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Le Karawa bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Le Karawa geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.