“Goede bediening en heel lekker!”
Beoordeling van Mama Gusto

Mama Gusto
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Barvaux
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We komen zeker terug!
Gezellig op het terras. Grote pizza's en super pasta's. Ook vegetarische gerechten.

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was oke, maar niet heel erg lekker. Het duurde vooral heel erg lang. Uur moeten wachten op 2 simpele pizza’s.

Datum van bezoek: juli 2020
25 juni 2020 beoordeeld

Super pizza's, super vriendelijke mensen
Echt een aanrader als je de beste Italiaanse pizza's wilt eten in regio Barvaux/Durbuy/Ardennen/België!

Datum van bezoek: juni 2020
15 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader, lekkere verse pizza en ruim voldoende. Vriendelijke uitbaters. Hier kom ik terug

Datum van bezoek: juni 2020
26 februari 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten . De pizza's waren enorm en top van smaak we hebben gisteren genoten .
Top

Echt een aanrader

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Mama Gusto bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Mama Gusto geweest? Deel je ervaringen!