Beoordeeld op 28 februari 2021 via mobiele applicatie

Zoals andere reeds hebben geschreven is het een proper huis met ruime kamers. Het ontvangstcomité was zeer vriendelijk, wij hebben er avond gegeten en de portie was groot de kwaliteit zeer goed, ook het ontbijt was volgens Corona regels maar ondanks deze zeer volledig en vers. Het interieur is oud en het bed zakt door waar je ligt ik miste daar een echte stevige matras. (Nu twee dunne matrassen op een boxspring) de badkamer was proper maar douche gaf te weinig water en temperatuur ging van warm naar koud. Het wc was proper maar stond naast een doorkijkbare venster. Voor mij hoeft deze B&W niet meer maar als je kan leven met minder luxe maar heel proper kan deze u misschien bekoren. Ps ik hoorde dat er nog renovaties in de planning staan dus misschien binnen een paar jaar. ???

Datum van verblijf: februari 2021
Maxime Verhulst, Eigenaar van Villa Belle Epoque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2021

Beste,

Bedankt voor je beoordeling.
We zullen deze punten zeker onder de loupe nemen. Er is altijd ruimte voor verbetering.

Uitraad meer dan welkom om de verbeteringen zelf opnieuw te komen uittesten.

Mvg

Beoordeeld op 2 november 2020

Het zonnetje in Durbuy dat zit hier binnen!
Ontbijt je graag in pyjama? Hier kan het !zet je naast het raam en heb je het zicht op de mooie tuin !

Ook coronaproof ontbijten op de kamer zal nu mogelijk zijn, de prachtige gastvrouw Caro zal al het jouw zo aangenaam mogelijk maken.

B&B that feels like home !

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Genieten & relaxen, dat kan je in deze top B&B! Wij boekten een appartementje omdat we ons hondje meenamen. De hondjes mogen niet in de kamers. Zo kan je met of zonder je diertje genieten van deze overheerlijke B&B. De eigenaars en de gastvrouw zijn ongelooflijk vriendelijk en gastvrij. Je krijgt wat je wenst. Er heerst een zeer gezellige sfeer en warmte in het huis. Je voelt je er zeer snel thuis.
In ons appartementje hadden we een kacheltje, wat het supergezellig maakte tijdens deze koude periode. Ons hondje werd ook zeer warm verwelkomd.

Het royale ontbijt is een van de betere ontbijten die we al hebben gekregen met elke dag een lekkere traktatie, zoals pannenkoekjes, wentelteefjes...

De ligging van de B&B is ook een pluspunt. Je bent overal vlakbij. Het centrum van Durbuy is amper 10min rijden met de wagen én via mooie wandelroutes te voet goed te doen.

Kortom; wij zijn grote fan en komen zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 6 september 2018

We werden erg vriendelijk ontvangen door de eigenaar en eigenaresse. Kregen uitleg over het parkeren en een tip rondom eten. De kamer (we hadden de roze) was ruim, leuk aangekleed en met een prima bed. De badkamer was ook mooi en met een goede douchecabine en een leuk bad. Het ontbijt was echt uitstekend. Vers fruit, confiture van eigen fruit, vers brood, yoghurt met muesli, vers sap en lekkere koffie en thee. Heerlijke overnachtingsplek voor ons wandelweekend in deze mooie omgeving.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2016

Mooi huis gelegen te Barvaux op een +/-4km van Durbuy. Bij ontvangst werd ons een drankje aangeboden. Wij hadden de roze kamer en alles in de kamer had een roze toets. Kamers zijn ruim en hebben genoeg comfort. In de slang van de douchekop zat een fit met als gevolg dat het water naar alle kanten spoot. Wij hebben dit gemeld en werd onmiddellijk in orde gebracht. Ontbijt is zeer uitgebreid en heel lekker! Als je een kamer boekt, best één aan de achterkant nemen want aan de voorkant van het huis ligt een drukke baan.

Datum van verblijf: oktober 2016
Mc M, Propriétaire van Villa Belle Epoque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2016

Thanks for your comments ; it was a pleasure to meet your 2 beautiful couples; hoping to see you again :-)