Tripadvisor
Barvaux
Beoordeeld op 10 juli 2017

Het hotel is gelegen in een bosrijke omgeving met een ruime privé parking. De kamers zijn dik OK in vergelijking met de prijs. Het ontbijt is heel verzorgd en heel lekker en meer dan genoeg: broodjes, croissants en chocolade koeken en heerlijke ham en kaas. Het enige heel kleine minpuntje is dat er geen Wi Fi op de kamer is en het TV toestel maar 1 kanaal heeft, maar dit is zeker geen probleem ! Het personeel is heel vriendelijk. Het restaurant bij het hotel is ook zeker een pluspunt.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 13 maart 2017

Bravo, bediening heel gezellig, mooi terras met speeltuin voor kinderen dat trouwen ook volledig afgesloten zijn. Het eten is lekker, mooie comfortabele kamers, prijzen correct, niks op te zeggen, ga er eens langs, het is een leuke ervaring.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 september 2015

Het is. Een prachtige locatie, met enorm veel capaciteit, maar de uitbater doet er weinig zinnigs me. Belabberde bediening, flauwe grapjes en niet al te lekker eten. Als je alles krijgt wat je gevraagdhebt, mag je al blij zijn.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 31 december 2012

De kamers zijn verzorgd en proper, jammer dat de lift niet werkte, volgens de eigenaar werkt die bij controle en erna niet meer, er moet dus dringend iets aan gedaan worden, het ontbijt is goed, maar niks warm, eitjes enz ontbreken, het avondmaal is lekker en verzorgd, en de patron spreekt nederlands, een aanrader voor kwieke personen, die geen lift nodig hebben!! Rustig gelegen!

Datum van verblijf: oktober 2012
Beoordeeld op 1 juli 2011

Op 4 juni ben ik persoonlijk langs geweest om 14 plaatsen voor 18 juni in het restaurant te reserveren. 17 juni ben ik persoonlijk langs geweest om te vragen of alles wel in orde was. Om 18:30 uur kwamen we aan. Wij kregen ons eten pas om 22:15 uur. Anderen die veel later kwamen werden eerder bediend. Toen ik de chef bij het verlaten aansprak om te begrijpen wat er verkeerd is gegaan werd hij agressief. Hij begon met dingen te smijten. Hij heeft geweigerd zijn excuses aan te bieden. Het enige wat hij zei was " wij zijn mensen en maken fouten. Maak jij dan nooit een fout". Toen hij agressief werd ben ik weggelopen. Het eten was wel lekker.

Datum van verblijf: juni 2011