“Twee keer geweest in een week tijd.”

Fort Altena - Brasserie Kazerne C
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Werkendam
Keukens: Hedendaags
20 maart 2020 beoordeeld

Toen wij hier in de buurt aan het wandelen waren kwamen we eigenlijk bij toeval hier uit om te eten. In mijn beleving heette het gewoon Fort Altena, maar dat is om het even. Samen met mijn jongens een goede lunch gehad. Dit beviel zo, dat toen we 3 dagen later weer in de buurt waren we gewoon nog een keer zijn gaan lunchen hier. Dat is een goed teken zeg ik dan maar. Ik heb beide keren de Saté (€ 12,75) gehad. 1 keer met friet en 1 keer met brood.

Datum van bezoek: februari 2020

5 november 2019 beoordeeld

Leuke locatie, eten niets bijzonders.
De kaart was uitgebreider en lekkerdere keuzes bij de vorige eigenaars !

Datum van bezoek: augustus 2019
17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Direct bij een afslag, maar toch in een andere wereld. Het pracht gerestaureerde fort is het decor rond deze eetgelegenheid. We namen er een lunch, konden heerlijk buiten zitten.
De bediening was adequaat en vriendelijk. Het eten prima van smaak en kwaliteit. De prijs vond ik vriendelijk.
Een aanrader voor zomaar een keer of wanneer je langs de A27 een lekkere rustig plek zoekt...

Datum van bezoek: juli 2019
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Her duurde langer voordat onze bestelling opgenomen werd en daarna moesten we ook lang wachten totdat het eten kwam. Er werd na n half uur wel gemeld dat er iets mis gegaan was met de bereiding van een van onze gerechten.
Eten was redelijk, niet bijzonder. Salade was droog en zonder dressing.
Personeel waa vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2019
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plek met een verhaal! De brasserie ligt op het terrein van Fort Altena, onderdeel van de Hollandse waterlinie. Leuke kaart, goed eten en vriendelijke bediening. Heb buiten op het terras gezeten. Er is ook een klein museum en je kan er in de buurt heerlijk wandelen.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Fort Altena - Brasserie Kazerne C bekeken, bekeken ook

In Fort Altena - Brasserie Kazerne C geweest? Deel je ervaringen!