“Prachtige locatie met uitzicht op het marktplein, heerlijke koffie en dito gebak”
Beoordeling van Grandcafe de Snor

Grandcafe de Snor
Een tafel reserveren
di 2/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in s-Heerenberg
16 maart 2020 beoordeeld

Tijdens een lange fietstocht waren mijn vrouw en ik wel aan wat extra calorieen toe en kozen ervoor om in De Snor wat te eten en te drinken. Nou, dat zat wel snor, kan ik zeggen. Vriendelijke, vrolijke bediening, heerlijke koffie en grote stukken, zeer hapbare gebak met slagroom. Alles was naar wens; de toiletten waren zeer schoon en de glazen serre, waar wij plaats hadden genomen, gezellig en zonaanbiddend (eventjes dan).
Al met al een goed punt om even je rust te zoeken en te krijgen.

Datum van bezoek: maart 2020

28 september 2019 beoordeeld

Mooi terras, leuke, gasvrije en ervaren bediening. Bij de koffie komt een likeurtje. Prettige plek voor verschillende momenten op de dag: van koffie met taart, lunch, diner en een biertje 's avonds.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in het dorp, doorgaande weg die dwars door het loop ligt dit grandcafe. Gelukkig ligt het terras wat verder naar achteren. Redelijk goed gegeten, maar niet verfijnd; boerenomelet en geitenkaas zagen er aardig uit, de flammkuchen zag er minder smakelijk uit.

Datum van bezoek: september 2019
2 juli 2019 beoordeeld

Gezelligste terras van sheerenberg. Leuke en ervaren bediening. Lekkere hapjes met normale prijzen. Kom er geregeld

Datum van bezoek: mei 2019
30 juni 2019 beoordeeld

Lekkere koffie met een likeurtje. Als lunch hadden we de lunch van De Snor en twee bourgondische kroketten met lekker brood. Bediening is snel en erg vriendelijk, gezellig buitenterras. Op onze ritjes van Groningen naar Limburg is dit onze vaste stop om te pauzeren.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Grandcafe de Snor bekeken, bekeken ook

In Grandcafe de Snor geweest? Deel je ervaringen!