“Heerlijk en gezellig”

Hotel restaurant De Beukelaer
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Roggel
Keukens: Europees
21 maart 2020 beoordeeld

Geweldige kwaliteit prijs verhouding. Correcte bediening. Goede kok Kortom heel tevreden
Wordt goed ingespeeld op wensen van de gasten. Een aan rader

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld

Vorige week zondag gebruncht met 19 personen tgv 50-jarige verjaardag!!!
'N dikke tien voor de Beukelaar; zeer uitgebreid smaakvol buffet, heerlijke soepen, salades, vlees en vis-gerechten en 'n lekker toetje na!!
Warme sfeervolle ambiance, erg vriendelijke bediening, je voelt je hier gewoon direkt thuis!!! Toppp, ga zo door!!

Datum van bezoek: maart 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een zeer leuk uurtje ouderwets kegelen op de kegelbaan (achter het restaurant) konden we onze benen onder tafel schuiven voor het diner. Het gezelschap bestelde verschillende gerechten (voor- en nagerechten). Deze waren allemaal van hoog niveau! De gaartijden waren perfect, de hoeveelheid was ruim en de zijgerechten divers. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Kortom, een topplek!

Datum van bezoek: februari 2020
28 februari 2020 beoordeeld

Bezoek meer dan waard. Sfeervolle restaurant waar je echt goed kan eten. Zeer vriendelijke personeel.

Datum van bezoek: februari 2020
18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch vriendelijke bediening, leuke ambiance, snel ons eten gehad en ook nog eens super lekker gegeten! Wij komen graag nog eens terug!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Hotel restaurant De Beukelaer bekeken, bekeken ook

In Hotel restaurant De Beukelaer geweest? Deel je ervaringen!