“Lekker na een weekend weg geweest te zijn, heerlijk enkele uren gezeten in dat leuke gezellige Bruine Café -Restaurant.”
Beoordeling van Centrum

Centrum
Geclassificeerd als nr. 8 van 26 Restaurants in Lemmer
16 maart 2020 beoordeeld

Werkelijk de allerheerlijkste tomatensoep gegeten ooit. Vol met tomaten en goed gevuld. Geen troep uit blik. Heel gezellige bediening en gezellig knus allemaal. Reden om er vaker naar toe te gaan. Sterkte gewenst voor de gastheer en bedienend personeel nu het Centrum helaas is gesloten vanwege het Corona Virus gevaar.

Datum van bezoek: februari 2020

7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 12-uurtje met broodje zalm, broodje kroket en mosterdsoep. Leuke locatie aan het water met zicht op de sluisjes. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2019
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aantal dagen verbleven we in een Hotel in Lemmer. Dit was voor ons de eerste keer dat we kennis maakte met Friesland. Lemmer is een fijne plaats om te verblijven. In de zomer periode zal het een stuk drukker zijn dan in de periode dat wij er geweest zijn. Wij vonden dat geen probleem. Op een avond zijn we bij Restaurant het Centrum gaan eten. We hebben er heerlijk gegeten voor een prima prijs. Restaurant het Centrum is wat ons betreft een aanrader wanneer je in Lemmer bent. Zeker wanneer het mooi weer is. Je kunt dan lekker buiten zitten op het terras en uitkijken op het water.

Datum van bezoek: maart 2019
11 februari 2019 beoordeeld

Gezellig café/restaurant met een prachtig terras aan het water. Altijd gezellig bij de brug. Leuke bediening en heerlijke producten.

Datum van bezoek: december 2018
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voorgerecht nam ik gamba's op zijn Chinees klaargemaakt. Ik wist niet wat mee overkwam : het was vreselijk lekker.
Aanvankelijk schrok ik wat terug voor de prijs van 10 euro, maar het was zeer lekker.
We hadden allebei de grill mix: stukje kip, stukje biefstuk en stukje varkenshaas.
Niet heel veel groenten er bij, maar het was meer dan voldoende. De smaak was prima, de biefstuk goed mals.
De bediening is vriendelijk en correct.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Centrum bekeken, bekeken ook

In Centrum geweest? Deel je ervaringen!