“Goede prijs/kwaliteitverhouding”

Bistro Âld Lemmer & Eetcafé the British Pub
Geclassificeerd als nr. 14 van 26 Restaurants in Lemmer
Keukens: Hedendaags
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke knusse bistro. Overzichtelijke gerechten met uitgebreide bierkeuze. Keuze in wijnen was karig maar de beschikbare wijnen waren goed in prijs/kwaliteit.

Gezellige avond gehad met lekker eten. Aanrader!

1 augustus 2020 beoordeeld

Bij het water in Lemmer vind je nogal wat resturamtjes en cafe's. Niet te shabby, niet te sjiek, dat zochten we. Dit leek ons wel wat. Je zit er leuk. Prima koffie, en wat erbij. oranje koek natuurlijk. Je bent in Friesland of niet.

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige pub met een leuk terras.
Hier kan je goed terecht voor een speciaal biertje maar ook om te eten.

Wat erg leuk is om de grillplaat te bestellen.

16 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke pub met een rijlelijk aangebot aan dranken. Het eten is matig, typisch touristisch van qualiteit en prijs. Jammer, maar voor een diner gaan wij naar een andere lokatie.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Behoorlijk veel bieren op tap. Vriendelijk personeel. Gewoon hier smiddags ff op terras zitten, niks mis mee

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bistro Âld Lemmer & Eetcafé the British Pub bekeken, bekeken ook

In Bistro Âld Lemmer & Eetcafé the British Pub geweest? Deel je ervaringen!