“Genoten”

Reserveer een tafel
do 20/1
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 29 Restaurants in Lemmer
Beschrijving: Welkom in ons restaurant de Baai van Lemmer. Op onze kaart vindt u naast de gerechten gebaseerd op de franse keuken ook moderne wereldgerechten. Laat u verassen door de uitgebreide en bijzondere presentatie.
7 november 2021 beoordeeld

Verrassingsmenu van 5 gangen met bijpassende wijnen was voortreffelijk. Gerechten waren goed op smaak en porties waren perfect. Wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: november 2021

29 oktober 2021 beoordeeld

Eindelijk weer eens een echt restaurant, waar de gerechten (h)eerlijk zijn. Enorme prettige bediening en een super prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

28 oktober 2021 beoordeeld

Het programma Typisch Lemmer laat bijzondere personen of bezienswaardigheden zien, maar niet naar onze mening dit bijzondere restaurant.

Wij hebben op woensdag 20 oktober genoten van het 5 gangen diner die de keukenbrigade van de Baai van Lemmer heeft bereid.

De persoonlijke bediening maakte de avond compleet, verrassend en zeer smaakvol.

Een aanrader!!

TYPISCH LEMMER

17 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord briljant. Ik kan gewoon niks anders bedenken! Mocht je in lemmer zijn is dit restaurant zeker een aanrader. Leuke vlotte bediening. Heerlijk eten, je ziet dat iedereen met volle passie werkt. De kok kwam zelfs de amuse persoonlijk brengen, helemaal leuk!
Het was een fantastische avond heel erg bedankt

26 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Mooie opgemaakte borden, veel eten, leuke bediening. Hele mooie plek in Lemmer om lekker te eten. 5/5 sterren !!!

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die De Baai van Lemmer bekeken, bekeken ook

In De Baai van Lemmer geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.